Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاب كار خدمات خود را به صورت آنلاين ارائه می دهد و شیوه شستشوی خودرو در هاب کار بودن استفاده از آب است و در آن از شامپوها و دستمال های خاصی استفاده می شود.

‎به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، هاب كار خدمات خود را به صورت آنلاين ارائه می دهد و شیوه شستشوی خودرو در هاب کار بودن استفاده از آب است و در آن از شامپوها و دستمال های خاصی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات هاب کار به دو دسته خدمات عادی و خدمات تخصصی تقسیم می شوند. کارواش پایه پایه ای ترین خدمتی است که در دسته خدمات عادی ارائه می شود و خدماتی همچون روشویی بدنه بدون آب، شست و شوی رینگ و لاستیک و نظافت شیشه های خودرو از بیرون ارائه می دهد.

در این حالت مشتریان می توانند خدمات را حتی در شرایطی که خودروی خود را جایی پارک کرده اند نیز دریافت کنند چون نیازی به ورود به داخل خودرو وجود نیست. در کارواش اقتصادی هاب کار علاوه بر خدماتی که در کارواش پایه ارائه می شود خدمات نظافت داشبورد و رودری ها و نظافت لاستیک کف خودرو را نیز شامل می شود.

کارواش استاندارد سومین خدمت از خدمات است که علاوه بر خدمات ذکر شده خدمات بیشتری در آن به مشتری ارائه می شود خدماتی همچون نظافت صندوق عقب، واکس رینگ و لاستیک، خوشبوکننده داخل و پر کردن مخزن شیشه شوی با مواد مخصوص است. خدمات لوکس، ویژه و فرست کلاس نیز از دیگر خدماتی هستند که در هاب کار ارائه می شود که در آنها خدمات بیشتری همچون استفاده از اسپری ایبرگلاس روی بدنه، واکس بدنه، واکس صندلی مخصوص صندلی های چرم، آنتی باکریال کردن سیستم تهویه، موتورشویی، پولیش رنگ، خش گیری بدنه و لکه گیری صندلی های خودرو ارائه می شود.

‎به طور کلی در هاب کار تلاش شده است که نیازهای مردم به تدریج شناسایی شود و با توجه به نیازها خدمات انواع کارواش ارائه شود. بر همین اساس تنوع خدمات در هاب کار دیده می شود که هر مشتری می تواند براساس خواسته خود خدمات مورد نیاز را درخواست کند. به عنوان مثال دریافت خدمات تخصصی موتورشویی از جمله خدماتی بوده که مراجعین به کارواش های سطح شهر برایشان دردسر ساز بوده و اکثر خودرو ها پس از آن با مشکلات برقی درگیر می شوند. بر همین اساس در هاب کار این نیاز شناسایی شده و خدمات موتورشویی با مواد مخصوص و بدون استفاده از آب ارائه می شود.

علاوه بر این خدماتی همچون رفع کدری چراغ ها، آب گریز کردن شیشه ها، ضد بخار شیشه ها، صفرشویی تخصصی، واکس و پولیش بدنه، نانو کردن بدنه خودرو، ضد خش کردن و ضد حریق کردن بدنه خودرو و غیره جز خدمات تخصصی است که در هاب کار ارائه می شود. پس از دریافت خدمات به کاربران گیفت های مختلفی ارائه می شود و در برخی از خدمات تخصصی مانند صفرشویی پس از اتمام خدمات بر روی صندلی ها پلاستیک کشیده می شود و ماشین پک شده تحویل مشتری داده می شود.

هاب کار قصد دارد در آینده خدمات دیگری را نیز در این زمینه ارائه دهد و در واقع دنبال این هدف است که خدمات تخصصی خودرو را حوزه های مختلف و ارائه دهد و به یک مرجع تخصصی در زمینه انواع خدمات خودرو تبدیل شود
به تازگي مشتريان هاب كار ميتوانند بيمه ثالث و بدنه خودرو نيز دريافت نمايند.

‎کاربران می توانند از طریق ثبت شماره تلفن خود در اپلیکیشن و وب سایت کد تاییدی دریافت می کنند که با وارد کردن کد تایید عضو وب سایت و اپلیکیشن می شوند. پس از آن از روی نقشه مکان خود را مشخص می کنند که کجا می خواهند خدمات را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فیلم هاب کار

امکان ذخیره سازی مکان نیز وجود دارد که در دفعات بعدی نیز از آن استفاده کنند. سپس مشخص می کنند چه روزی و در چه ساعتی قصد دارند خدمات را دریافت کنند. این امکان در هاب کار وجود دارد تا ١ دقیقه قبل در صورت وجود ظرفیت درخواست دریافت خدمان ثبت شود. در مرحله بعد کاربر مشخص می کند که تمایل دارد چه خدمتی را دریافت کند. پس از انتخاب خدمت نوبت به پرداخت می رسد که به صورت سه حالت پرداخت از طریق کیف پول، آنلاین و پرداخت در محل تعریف شده است.

 

در این مرحله ثبت سفارش تکمیل شده است و درخواست در پنل هاب کار نمایش داده می شود و برای یکی از سفیران ( خدمات دهنده کارواش) ارسال می شود. سفیران هاب کار نیر اپلیکیشن مخصوص به خود را دارند و براساس الگوریتمی که از قبل تعریف شده است درخواست به یکی از سفیران برای ارائه خدمت ارجاع داده می شود. سفیر در محل حاضر می شود و پس از اتمام ارائه خدمت، به صورت اتوماتیک برای مشتری پیامی ارسال می شود و در مورد کیفیت دریافت خدمات از او نظرسنجی می شود و باید به سفیر امتیاز بدهد.

 

علاوه بر این در سیستم CRM هاب کار به صورت روزانه با مشتریان تماس می گیرند و کیفیت خدمات را چک می کنند و به سفیران امتیاز می دهند. علاوه بر این گزارش هایی که در بخش CRM تهیه می شود منجر می شود بازخورد دقیق تری از رضایت مشتریان دریافت شود و همواره در ارائه خدمات با کیفیت تلاش صورت گیرد.

سايت جهت سفارش سرويس و دانلود اپليكيشن به سایت زیر مراجعه کنید:
www.hubcar.ir

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هاب کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با رئیس مهمانشهر و شورای مهمانشهر بردسیر دیدار کرد. 

در این نشست اعضای شورا، مسائل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مربوط به مهمانشهر را تشریح کردند. 

روح‌الله خضری‌پور، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با تبریک روز شورا اظهار داشت: شورا باید در بهره‌برداری حداکثری از منابع به منظور تقویت امور و حل مسائل و مشکلات مردم اقدام کند، مهمانشهرها بالقوه دارای ظرفیت اجتماعی و اقتصادی بالایی هستند که وظیفه شورا بالفعل و عملیاتی کردن آنهاست. 

خضری‌پور گفت: در این راستا اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری هم صرفا از برنامه‌های هدفمند و اثربخش حمایت می کند.

وی تصریح کرد: شورا سریعا نسبت به افزایش منابع درآمدی برای تقویت اقدامات فرهنگی، مذهبی، عمرانی و غیره، برنامه‌های خود را ارائه کند، ضمن اینکه هزینه‌های دریافتی از ساکنین و درآمدهای ناشی از  اماکن تجاری در مهمانشهرها براساس نظر کارشناس رسمی و بر معیار  عدالت صورت پذیرد تا درآمدها واقعی شود و بجای انتفاع عده‌ای از کسبه، تمام ساکنین و عموم مردم از این منابع بهره ببرند. 

وی اظهار داشت: با توجه به ساماندهی صورت پذیرفته در سال ۱۴۰۲ و سال جاری از این پس در سطح استان و خصوصا مهمانشهرها، ارائه کلیه خدمات صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارکی که دارای اعتبار هستند انجام خواهد شد و افرادی که نسبت به تمدید و دریافت کارت و مدارک جدید اقدام نکرده‌اند، غیرمجاز محسوب و مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود. 

در استان کرمان دو مهمانشهر در شهرستان‌های بردسیر و رفسنجان وجود دارد که حدود ۱۲ هزار نفر از مهاجرین در آنجا ساماندهی شده و زندگی می‌کنند؛ این مهمانشهرها تحت نظارت و مدیریت اداره کل امور اتباع و استانداری کرمان هستند و به صورت شورایی اداره می‌‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق