Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی خبرگزاری فارس، تروریست ها از ساعت 4:30 دقیقه بامداد روز شنبه در محل حاضر و مجددا 8 صبح وارد صحنه شده وکارها را چک کردند و نهایتا 9 صبح عملیات تروریستی را آغاز کردند.
خودروی تروریستها یک پراید سفید بود و این افراد لباس مبدل بسیج را بر تن داشتند و مسلح به سلاح کلاشینکف با چندین خشاب اضافه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعدای از مرتبطین این افراد در 2 روز گذشته دستگیر شده اند.
این گزارش حاکی است تروریست ها که وابسته به گروههای تجزیه طلب و ضد انقلاب بودند با حمایت برخی کشورهای خارجی مامور به این اقدام تروریستی شدند.
سه نفر از این تروریستها در یک خانواده بودند که 2 نفر از آنها برادر و نفر سوم پسر عموی آنها بوده است . شغل این افراد تا قبل از استخدام توسط گروهکهای تجزیه طلب، نجاری و کابینت سازی بوده است.
در پی اقدام تروریست ها بیش از 26 نفر شهید و حدود 70 نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «داون نیوز»، نیرو‌های پلیس مبارزه با تروریسم پاکستان (CTD) به کمک نهاد‌های اطلاعاتی یک عملیات موفق در منطقه «بکهر» از نواحی ایالت پنجاب این کشور انجام دادند.
به گفته منابع خبری نیرو‌های پلیس ۲ تروریست را حین تلاش برای ورود به ایالت سند شناسایی و در جریان یک عملیات و تیراندازی شدید به هلاکت رساندند.
داون نیوز نوشت: این تروریست‌ها در چندین فقره حمله تروریستی به ساختمان‌های حساس دولتی و نظامی تحت تعقیب بوده اند.
گفته می‌شود از این دو تروریست عضو گروه‌های ممنوعه مقدار زیادی مواد منفجره کشف و ضبط شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند