Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@07:04:14 GMT

فیلم| راه‌های تشخیص اسکناس تقلبی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۲۰۰۹

فیلم| راه‌های تشخیص اسکناس تقلبی

‍‍‍‍‍‍

دریافت 11 MB

تشخیص اسکناس تقلبی از اصلی نیازمند دانستن روش‌های شناسایی است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسکناس جعلی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های تشخیص در ضد سرقت ترک

در صنعت ساختمان سازی در ضد سرقت همیشه مورد استفاده سازندگان و کارفرمایان عزیز بوده است و در ضد سرقت ترک یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین درهای ضد سرقت بوده است و سازندگان علاقه زیادی به این دسته از محصولات علاقه نشان داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اهورا درب، در این مقاله روش های تشخیص در ضد سرقت ترک را با هم مرور می کنیم.

کیفیت رویه و استراکچر داخلی 

کیفیت یکی از مهم ترین مواردی است که درب ضد سرقت ترک را به نسبت به درب ضد سرقت چینی و دیگر  درب ها برتر کرده است و دلیل انتخاب مشتریان عزیز هم کیفیت عالی این نوع درب ها می باشد. یکی از بخش های مهم یک درب ضد سرقت رعایت نکات امنیتی در بخش داخلی لنگه درب می باشد .

داخل لنگه درب ضد سرقت ترک دارای صفحه کشی سرتاسری و قوطی کشی به صورت افقی اجرا شده است که در مقابل ضربه و دیلم سارقان در امان هستند که محیط امن و پر از آرامش برای شما ایجاد می کند. رویه های درب ضد سرقت ترک نیز با با کیفیت ترین رنگ های دنیا مثل رنگ های وارداتی کشور ایتالیا می باشد و از مرغوب ترین  رنگ های صنعت چوب می باشد.

ضخامت و کیفیت رنگ چهارچوب

یکی از موارد تشخیص درب ضد سرقت ترک چک کردن ضخامت ورق چهارچوب و کیفیت رنگ آن ها می باشد که حداقل استاندارد ضخامت برای چهارچوب های فلزی ۱.۵ میلی متر می باشد و کیفیت رنگ چهارچوب ها باید به گونه ای باشد که در مقابل خط و خش و شرایط جوی مختلف مانند بارش باران و تابش نور خورشید مقاومت خوبی داشته باشد و طول عمر بالایی داشته باشد.

کیفیت رنگ چهارچوب درب ضد سرقت ترک حتما باید الکترواستاتیک باشد و با استفاده از دستگاه های مخصوص کوره تحت حرارت مخصوص پخته می شود و دارای ضخامت مناسبی می باشد و مقاومت بسیار بالایی در شرایط مختلف آب و هوایی دارد .

یراق آلات و قفل استفاده شده

مورد بعدی برای شناسایی یک درب ضد سرقت ترک استفاده از یراق آلات با کیفیت و استفاده از آپشن های مختلف می باشد. یراق آلات مورد استفاده در درب های ضد سرقت ترک از بهترین متریال موجود در بازار جهانی می باشد که قفل های ایتالیایی و کشور ترکیه پیشرو در بازار های جهانی و بین المللی می باشد که ضمانت و گارانتی معتبری از شرکت های اعلام شده دارند.

درب ضد سرقت ترک از کجا تهیه کنیم؟

مجموعه اهورا درب یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت ترک با بهترین مواد اولیه و استفاده از نیروهای مجرب و متخصص در این حوزه فعالیت دارد و با سابقه ۱۵ ساله با ارائه بیش از ۳۰۰ مدل از انواع محصولات در سبک های مختلف مدرن و کلاسیک ارائه می دهد.

برای مشاهده محصولات و لیست قیمت درب ضد سرقت ترک روی لینک کلیک کنید و یا برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با شماره ۸۸۴۴۹۰۶۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • لحظه غش کردن تقلبی مسئول برای فرار از پاسخگویی
  • ببینید | لحظه غش کردن تقلبی آقای مسئول وسط جلسه بررسی یک پرونده اقتصادی برای فرار از پاسخگویی!
  • راه‌های تشخیص جنس تقلبی از اصل ۷ برند معروف
  • فروش طلاهای تقلبی توسط یک باند
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد با فروش طلای تقلبی در تهران
  • انهدام باند فروش طلا‌های تقلبی در تهرا
  • روش‌های تشخیص در ضد سرقت ترک
  • تبلیغات تقلبی دارونماها
  • روش تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی