Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:37:10 GMT

طلاق در تایباد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۲۰۶۳

طلاق در تایباد کاهش یافت

مشهد- ایرنا- فرماندار تایباد گفت: میزان طلاق در این شهرستان طی نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال سه درصد کاهش داشت.

حسین شرافتی راد روز دوشنبه در نشست ثبت وقایع حیاتی این شهرستان افزود: از ابتدای امسال 65 طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده که این رقم در مدت مشابه سال قبل 67 فقره بوده است.
وی اظهار داشت: در این مدت هزار و 838 تولد و 207 واقعه فوت در این شهرستان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 6 و 2 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تحویل 11 هزار و 252 کارت ملی هوشمند از ابتدای شروع این طرح در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از 99 درصد ثبت وقایع حیاتی شهرستان از جمله ولادت و فوت در مهلت قانونی 15 و 10 روزه به ثبت می رسد.
فرماندار تایباد افزود: با توجه به مرزی بودن تایباد و همجواری این شهرستان با افغانستان، ثبت به هنگام وقایع حیاتی به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از اسناد سجلی، استفاده از آن در اخذ تصمیمات مهم، سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های کلان کشور نقش حیاتی دارد.
شهرستان 120 هزار نفری تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.
7494 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ثبت وقايع حياتي كاهش طلاق تايباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش یک درصدی نزاع در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستاره امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته ۳۸ هزار و ۹۷۴ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۱۴۰۱) که تعداد مراجعین نزاع ۳۸ هزار و ۵۹۰ نفر بود حدود یک درصد افزایش یافته است.

وی گفت: از کل مراجعین نزاع در طی این مدت ۱۱ هزار و ۴۰۳ نفر زن و ۲۷ هزارو ۵۷۱ نفر مرد بودند که نسبت به مدت مشابه هر کدام به ترتیب حدود ۶ درصد افزایش و یک درصد کاهش را نشان می‌دهد.

ستاره افزود: در اسفند سال ۱۴۰۲ آمار مراجعین نزاع با ۱۱ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به ۲ هزار و ۸۹۳ نفر رسیده است که از این تعداد ۸۴۰ نفرزن و ۲ هزار و ۵۳ نفر مرد بود.

کد خبر 6084400

دیگر خبرها

  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • افزایش یک درصدی نزاع در آذربایجان‌شرقی
  • پرشدگی ۶۲ درصد سدها در کشور