Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- استاندار کهگيلويه و بويراحمد گفت: پاداش پايان خدمت و ذخيره مرخصي تمامي بازنشستگان اين استان به ويژه بازنشستگان مجموعه وزارت کشور در استان شامل نيروهاي استانداري و فرمانداري ها از طريق سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور با جديت در حال پيگيري است.

به گزارش ايرنا، علي محمد احمدي روز دوشنبه در نشست با جمعي از بازنشستگان مجموعه وزارت کشور در کهگيلويه و بويراحمد شامل نيروهاي استانداري و فرمانداري ها که در ياسوج برگزار شد، اظهار داشت: هر چند که کشور در شرايط خاص اقتصادي قرار دارد اما براي کاهش مشکلات مالي و بهبود وضعيت معيشت بازنشستگان اين استان از هيچ تلاشي دريغ نمي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: وضعيت نامناسب اقتصادي کشور فشار مضاعفي را به بازنشستگان کهگيلويه و بويراحمد و خانواده هاي آنان وارد کرده و تلاش جدي متوليان امر در استان نيز کاهش آن است.
استاندار کهگيلويه و بويراحمد بيان کرد: فرزندان بازنشستگان مجموعه وزارت کشور در اين استان در چارچوب قانون در اولويت بکارگيري در دستگاه هاي اجرايي استان هستند.
احمدي با اشاره به اينکه بازنشستگي به معناي پايان زندگي نيست، عنوان کرد: چنانچه امکانات تفريحي، ورزشي و رفاهي به ميزان کافي در کهگيلويه و بويراحمد فراهم شود بازنشستگان استان مي توانند از اين دوران استفاده بهينه تري کنند.
وي ابراز داشت: بازنشستگان کهگيلويه و بويراحمد دغدغه ها و مشکلات مردم اين استان را همراه با راهکارهاي مناسب به اطلاع مسئولان اجرايي استان برسانند تا بهتر بتوان براي کاهش آنها برنامه ريزي و اقدام کرد.
احمدي خواستار تعامل و ارتباط هر چه بيشتر بازنشستگان کهگيلويه و بويراحمد با مديران اجرايي اين استان شد و گفت: آمادگي لازم براي استفاده از تجربيات و نقطه نظرهاي ارزنده بازنشستگان استان براي پيشبرد امور وجود دارد.
15 بازنشسته مجموعه وزارت کشور در کهگيلويه و بويراحمد شامل نيروهاي استانداري و فرمانداري ها در اين نشست با اهداي لوح سپاس و جوايز ارزنده تجليل شدند.
7535/1662
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فضل‌الله آذرفر، امروز_ یکشنبه دوم اردیبهشت_ اظهار کرد: توزیع پنل‌های خورشیدی یکی از کارهای شاخص ماست که در راستای کاهش سوخت‌های فسیلی و کمک به روشنایی مورد نیاز عشایر در شب در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در دو سال گذشته بیش از دو هزار و ۴۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده‌است.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌جاری نیز با همکاری شرکت توزیع نیروی برق، یک‌هزار و ۲۰۰ پنل خورشیدی دیگر بین عشایر استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار است در سازمان امور عشایر نیز یک تفاهم‌نامه با وزارت نیرو منعقد و سهم استان ما ویژه دیده شود.

آذرفر خاطرنشان کرد: سهم آورده هر عشایر در این مدت برای هر پنل خورشیدی یک میلیون تومان است، در صورتی که امور عشایر برای هر پنل ۱۲ الی ۱۳ میلیون تومان هزینه کرده است و تلاش شده کمترین مبلغ از عشایر دریافت شود.

کد خبر 746606

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد