Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@06:08:03 GMT

تلاش برای اتصال کانال سوئز به بندر گوادر

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۲۱۵۱

تلاش برای اتصال کانال سوئز به بندر گوادر

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الخلیج 365؛ «احمد عنتر» رئیس دستگاه تجاری گفت: دولت مصر و پاکستان برای محقق شدن همکاری مشترک به دنبال اتصال کانال سوئز با بندر گوادر پاکستان هستند. این اقدام در پی اقدام موفقیت‌آمیز چین و پاکستان در اتصال بندر بین دو کشور صورت می‌گیرد که باعث افزایش تجارت بین دو کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنتر ادامه داد: کانال سوئز و بندر گوادر پاکستان از مهمترین بندرهای «راه ابریشم» به شمار می روند و فرصت بسیار مناسبی برای افزایش همکاری بین مصر و پاکستان فراهم می‌کنند.

یادآور می‌شود، این سخنان در کنفرانس مشارکت بین مصر و پاکستان برای تحول اقتصادی که با حمایت وزارت اقتصاد مصر و به مدت دو روز برگزار می‌شود، ایراد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مصر پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشاورز عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نه تنها پاسخی دندان شکن به جنایات رژیم خبیث اسرائیل بود بلکه پاسخی به تمام دشمنانی بود که از روی نادانی گاهی نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند و اکنون وظیفه ماست که در سایه این اقتدار نظامی در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: جهش تولید قطعاً نیازمند منابع مالی است و حضور بانک‌ها در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: از بانک مهر انتظار داریم در بخش تولید، ازدواج و کمک به جوانان همچون گذشته در کنار دولت باشند تا سرمایه گذاران کمبود منابع خود را از طریق تسهیلات کم بهره این بانک تأمین نمایند.

وی اخذ مجوز تأسیس بانک مهر ایران شعبه کاکی را نتیجه تلاش و پیگیری مجدانه بخشدار کاکی دانست و اظهار امیدواری کرد: افتتاح این بانک زمینه توسعه هر چه بیشتر بخش کاکی را فراهم آورد.

کد خبر 6086978

دیگر خبرها

  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • افزایش همکاری ها محور گفتگوهای مقامات طالبان و چین
  • ماجرای رقابت پشت‌پرده ایران و پاکستان در بندر چابهار و گوادر!
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر