Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - اقتصادآنلاین نوشت: نایب رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: وزارت نفت و پلیس راه؛ مسئولان تصادف تانکر سوخت هستند.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وزارت نفت و پلیس راه در ارتباط با حادثه تصادف اتوبوس تهران - کرمان با تانکر حمل سوخت مسئول هستند، گفت: با توجه به افزایش این قبیل تصادفات، مجلس طرحی را ارائه خواهد داد که به موجب آن تردد تانکرهای سوخت در ساعات شب کاملا ممنوع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




سید احسن علوی  اظهار داشت: واقعیت این است که تانکرهای حمل سوخت نباید از ساعت 6 عصر به بعد در جاده ها تردد داشته باشند و این در حالی است که متاسفانه تاکنون در کشور شاهد چندین مورد تصادف های وحشتناک و آتش سوزی و فوت دهها نفر بوده ایم.
وی با تاکید بر اینکه پلیس راه باید از ساعت 6 عصر به بعد از تردد این تانکرها در جاده ها جلوگیری کند، گفت: در ساعات شب اغلب رانندگان تانکرهای حمل سوخت دچار خستگی و خواب آلودگی شدید می شوند که نتیجه آن وقوع چنین اتفاقات تلخ و تصادفات ناگواری است.
علوی با بیان اینکه حمل مواد سوختی قواعدی دارد، عنوان کرد: حتما باید خودروی دیگری از سمت جلو این تانکرها را مشایعت کند ولی متاسفانه این اتفاق نمی افتد. ضمن اینکه این تانکرها باید GPS داشته باشند که ظاهرا برخی از آنها GPS دارند و برخی هم ندارند و اگر داشته باشند پلیس راه می تواند کنترل های لازم را انجام دهد. البته اگر پلیس راه مانع از تردد تانکرهای حمل سوخت در ساعات شب شود، حتی نیازی به GPS وجود نخواهد داشت.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس در خصوص این موضوع که چه نهادهایی مسئول حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حمل سوخت هستند، گفت: وزارت نفت عنوان می کند که این تانکرها متعلق به بخش خصوصی هستند، اما با این وجود مسئولیت این حادثه تصادف متوجه وزارت نفت و پلیس راه است و باید نظارت فائقه ای داشته باشند.
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه این کمیسیون حتما به این موضوع ورود خواهد کرد، اظهار داشت: به طور حتم طرحی را ارائه خواهیم داد که به موجب آن تردد تانکرهای سوخت در ساعات شب و از ساعت 6 عصر به بعد کاملا ممنوع شود.

17224

کلید واژه‌ها : بازار دوم ارز - ارز تک نرخی - مرکز مبادلات ارزی - نرخ ارز - ارز -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار دوم ارز ارز تک نرخی مرکز مبادلات ارزی نرخ ارز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با تاکید بر لزوم حذف نقاط حادثه خیز استان گفت: با تلاش و همت راهداران و همچنین همکاری پلیس راه اصفهان ۱۸ نقطه از راه‌های استان در سال گذشته رفع و ایمن‌سازی شد.
محمدحسن محمدزمانی با بیان اینکه در طرح ملی شناسایی نقاط پر تصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۲۵ نقطه در راه‌های برون شهری استان اصفهان احصا شد افزود: در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سال ۱۴۰۲، رفع ۱۰ نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود.


وی گفت: رفع نقاط پر تصادف مصوب سال ۹۵ هم طرحهای ایمن‌سازی از سال‌های گذشته در جریان بود که رفع ۳۰ نقطه از این تعداد نیز در سال ۱۴۰۲ به تأیید پلیس راه استان رسید.
زمانی افزود: علاوه بر تکمیل در مجموع ۴۸ طرح رفع نقاط حادثه خیز استان مصوب سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۴۰۱ در سال گذشته، طرحهای اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان برای رفع سایر نقاط پر تصادف در سال جاری ادامه خواهد داشت.


وی خاطر نشان کرد: سال گذشته در هشت هزار و ۴۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان، با بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه انجام شده و همچنین ۷۰ میلیارد ریال هزینه بازسازی و خرید تابلو اطلاعاتی به میزان ۲ هزار مترمربع شد.
زمانی با اشاره استفاده از تابلوهای اخطاری و انتظامی از جنس کامپوزیتی به جهت جلوگیری از سرقت در راه‌های استان، عنوان کرد: در سال گذشته ۲۰ هزار عدد از این تابلوها با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال تهیه و نصب شد.

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تردد پاک به معنای واقعی با موتورهای هیدورژنی پرقدرت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم