Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا امروز دوشنبه در مقر سازمان ملل ابراز امیدواری کرد که احتمالا «به زودی» دیدار و نشست دوم بین او و رهبر کره شمالی برگزار شود.

خبرگزاری فارس: دونالد ترامپ در اظهاراتی که در مقر سازمان ملل در نیویورک مطرح شده، از احتمال دیدار او با کیم جونگ اون در آینده نزدیک خبر داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، رئیس‌جمهور آمریکا درباره احتمال دیدار دوم او با رهبر کره شمالی بعد از نشست ۲۲ خرداد ماه دو طرف در سنگاپور ابراز امیدواری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور آمریکا در مقر سازمان ملل ابراز امیدواری کرد که احتمالا «به زودی» دیدار و نشست دوم بین او و رهبر کره شمالی برگزار خواهد شد.

از رئیس‌جمهور آمریکا درباره سخنرانی سال گذشته او در مجمع عمومی سازمان ملل و تهدید او درباره حمله اتمی به کره شمالی سوال شد.

ترامپ در جواب گفت: «(آن موقع) یک دنیای متفاوتی بود (روابط آمریکا و کره شمالی بسیار متفاوت بود) و حالا یک سال گذشته و زمان بسیار متفاوت‌تری است».

وی که در جمع تعدادی از خبرنگاران حاضر در مقر سازمان ملل حرف می‌زد، افزود: «روابط (آمریکا) با کره شمالی خیلی خوب است» و در یک سال گذشته «پیشرفت بسیار زیادی» در موضوع کره شمالی حادث شده است.

اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره دیدار دوم او با رهبر کره شمالی در شرایطی صورت گرفته که پیشتر برخی برخی مقام‌ها و رسانه‌ها از احتمال برگزاری نشست دوم ترامپ- کیم خبر داده بودند.

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا روز جمعه هفته گذشته در این ارتباط گفته بود که واشنگتن برای نشست دوم با رهبر کره شمالی آماده می‌شود.

پامپئو گفت: هنوز باید کار‌هایی انجام بگیرد تا رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی با یکدیگر دیدار دومی داشته باشند، اما سران دو کشور در موضعی هستند که می‌توان به پیشرفت قابل توجهی برای خلع سلاح اتمی، دست یافت.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ کره شمالی کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دو جام حذفی و لیگ برتر باید به مصاف حریفان خود برود. سرخ‌ها در اولین بازی خود روز ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی باید در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی آلومینیوم قرار گیرد.

شاگردان اوسمار، پس از جام حذفی باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان بروند. علیرضا بیرانوند که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی به دلیل شکستگی دست در دیدارهای اخیر سرخ‌ها غایب بوده است، روز یکشنبه دو اردیبهشت گچ دست خود را باز کرد و در تمرینات سرخ‌ها حضور یافت.

اوسمار ویه‌را در خصوص حضور بیرانوند در مصاف با آلومینیوم تصریح کرد: بعید است که بیرانوند بتواند در بازی با آلومینیوم به میدان برود، او نیاز به فیزیوتراپی دارد و امیدوارم که در دیدار با سپاهان بتواند به چهارچوب دروازه پرسپولیس بازگردد.

کد خبر 6085961

دیگر خبرها

  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند