Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@20:37:48 GMT

وزش باد شدید در استان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۲۵۳۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛بر اين اساس آسمان در اكثر مناطق استان قسمتي ابري، گاهي افزايش ابر و وزش باد شديدپيش‌بيني ‌مي‌شود.

در برخي مناطق شرايط وقوع طوفان لحظه‌اي نيز وجود دارد و در مناطق مستعد وزش باد شديد همراه با گرد و خاك خواهد بود كه منجر به كاهش ديد افقي مي‌شود. روز سه‌شنبه دماي هوا افت محسوسي خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

كمينه دماي هوا در ۲۴ ساعت آينده در اكثر نقاط استان یک تا سه درجه كاهش خواهد داشت.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما هواشناسی جو ناپایدار طوفان لحظه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: از امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین تا روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ افزایش تدریجی و بیشتر دما را در استان خواهیم داشت.


فرجی افزود: انتظار داریم برای بعد از ظهر روز‌های شنبه و یکشنبه افزایش ابر را در ارتفاعات استان داشته باشیم که در این مدت احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق وجود دارد.


وی تصریح کرد: روز دوشنبه سوم اردیبهشت کاهش دما همراه با افزایش ابرناکی در آسمان مازندران شاهده می‌شود که ابتدا مناطق غربی و ارتفاعات استان رگبار باران و احتمال رعد و برق را خواهیم داشت در ادامه از بعد از ظهر روز دوشنبه در مناطق ساحلی و جلگه‌ای شرایط برای بارش‌های پراکنده فراهم است.


کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: نقشه‌ها نشان می‌دهد روز سه شنبه ۴ اردیبهشت آسمان استان ابری همراه با رگبار‌های پراکنده باران و کاهش بیشتر دما همراه باشد.


به گفته فرجی دریا امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • هشدار کاهش دمای هوا و سرمازدگی محصولات کشاورزی در کرمان
  • رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های درگیر سیل
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • رگبار و وزش باد شدید در ۴ استان کشور
  • افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها