Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی با حضور در مجلس ترحیم امام جامعه فقید سلماس مرحوم حجت الاسلام غفاری در این شهرستان اظهار کرد: حجت الاسلام شیخ محمد غفاری فردی بود که در زمان حساس فتنه روشنگری کردند و اجازه ندادند فتنه گران از احساسات پاک مردم سوء استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مبارزان نهضت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه رژیم ستم شاهی بود که بارها توسط ساواک بازداشت و تبعید شد، ولی این شکنجه ها ذره ای در ایمانش در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی خللی وارد نیاورد.

این مسئول خاطرنشان کرد: غفاری خود را وقف مردم و انقلاب اسلامی کرده بود و با هدایت های روشنگرانه خود اتحاد و همدلی را در سلماس به ارمغان آورد؛ این روحانی خدوم در مقابل مردم متواضع و رئوف و در مقابل خائنین محکم و استوار بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دشمنان ما الان در پی اختلاف افکنی میان مسلمانان هستند و با استفاده از جهل برخی افراد در حال ترویج امام ستیزی و عدالت ستیزی هستند.

وی اضافه کرد: حجت الاسلام شیخ محمد غفاری فردی بود که در زمان حساس فتنه روشنگری کردند و اجازه ندادند فتنه گران از احساسات پاک مردم سوء استفاده کنند؛ همچنین از مبارزان نهضت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه رژیم ستم شاهی بود که بارها توسط ساواک بازداشت و تبعید شد، ولی این شکنجه ها ذره ای در ایمانش در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی خللی وارد نیاورد.

این مسئول اظهار کرد: ایشان خود را وقف مردم و انقلاب اسلامی کرده بود و با هدایت های روشنگرانه خود اتحاد و همدلی را در سلماس به ارمغان آورد؛ این روحانی خدوم در مقابل مردم متواضع و رئوف و در مقابل خائنین محکم و استوار بود .

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید ملکی، شب گذشته در مراسم سوگواری ۸ شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع علیهم السلام و بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین پیام خواجه بی‌شک، در مدرسه فقهی امام محمدباقر(ع) قم با تسلیت سالروز تخریب بقیع، اظهار کرد: این طلبه یک سرباز فاضل، با تقوا، با انگیزه و پرتلاش بودند.

مدیر سابق مدرسه علمیه معصومیه قم افزود: سالی که ایشان وارد مدرسه معصومیه شد، در رفتار، گفتار و سکنات مشخص بود که چه اندازه به این راه اهمیت می‌دهد و به راهی که انتخاب کرده ایمان دارد و در همان روزهای اول چشم ما را گرفت و مشاور ما شدند و در کارها از ایشان مشورت گرفته می‌شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ملکی گفت: سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد مخصوصا کسانی که از دانشگاه وارد حوزه می شوند؛ هر کسی ذائقه آمدن به حوزه را ندارد، ورود به حوزه علاقه می‌خواهد.

قائم مقام مدیر حوزه‌ علمیه قم ادامه داد: انسان همیشه باید آماده مرگ باشد هر وقت نماز میخواند به گونه‌ای باشد که گویی آخرین نماز است؛ مرگ خبر نمی‌کند و ناگهان سراغ انسان می‌آید، بنابراین انسان باید هر لحظه آماده رفتن باشد؛ خداوند در قرآن می فرماید «یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَیٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ / ای انسان! تو با تلاش و رنج بسوی پروردگارت می‌روی و او را ملاقات خواهی کرد»/؛ انا لله و انا الیه راجعون یادمان نرود.

وی تصریح کرد: انسان غافل همیشه محروم است؛ زمان جنگ تحمیلی خدمت آیت‌الله تالهی رسیدیم، یکی از دوستان از ایشان خواست که توصیه‌ای بفرمایند که جواب ندادند، یکی از دوستان گفتن شاید نشنیده‌اند، بلندتر بگویید، دوباره جمله را تکرار کردند و دوباره پاسخی دریافت نکردند، برای بار سوم سؤال را تکرار کردند که ایشان این جمله را گفتند: «تا غافلید، عاصی هستید».

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی ادامه داد: در همین قم آیت‌الله متقی‌همدانی که همسرش خدمت امام زمان تشرف داشتند که شهید دستغیب در کتاب داستان‌های شگفت این را آورده است، آیت‌الله متقی پدر سه شهید بودند، وقتی داستان را خدمت ایشان عرض کردم، فرمودند «آیت‌الله تالهی عجب حرفی زده است».

وی گفت: باید مهاجرا الی الله و رسولش باشیم که هر وقت مرگ ما را فرا خواند آغوش باز کنیم؛ حضرت رسول(ص) فرمودند «اِعمَل لِدُنیاکَ کَأَنَّکَ تَعیشُ أبَدا وَاعمَل لاِآخِرَتِکَ کَأَنَّکَ
تَموتُ غَدا / برای دنیایت چنان کار کن که گویی تا ابد زنده می مانی و برای آخرتت چنان کار کن که گویی همین فردا خواهی رفت». خواب خودش مرگ اصغر است و دوباره روح برمیگردانند، فلسفه خلقت همین است که خداوند در سوره ملک فرموده اند «تَبَارَکَ الَّذِی بِیَدِهِ الْمُلْکُ وَهُوَ عَلَی کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ﴿۱﴾ الَّذِی خَلَقَ الْمَوْتَ وَالْحَیَاةَ لِیَبْلُوَکُمْ أَیُّکُمْ أَحْسَنُ عَمَلًا ۚ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْغَفُورُ ﴿۲﴾».

دیگر خبرها

  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • شهرستان رزن در حوزه آب نیاز به توجه ویژه دارد
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت