Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:20:08 GMT

برانکو: اولویت اول پرسپولیس شهرآورد است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۲۶۲۸

برانکو: اولویت اول پرسپولیس شهرآورد است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اولویت اول ما شهر آورد است و بعد از آن به دیدار با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا فکر می کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، «برانکو ایوانکویچ » سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اولین جلسه تمرین سرخپوشان پس از پیروزی مقابل سپیدرود رشت در خصوص رویارویی با استقلال در شهر آورد پنجم مهر ماه گفت: بازی با استقلال همیشه خاص بوده است و اهمیت زیادی دارد؛ نه تنها من بلکه همه بازیکنان از حساسیت شهر آورد باخبر هستند و می دانند همه نگاه ها به این جدال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره اینکه استقلال شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد، اظهار داشت: زمانی که تازه به ایران آمده بودم پرسپولیس برای بقا و استقلال برای قهرمانی می‌جنگید اما ما در آن بازی با گل علی علیپور برنده شدیم. در این بازی فقط بازیکنان نتیجه را مشخص می کنند.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که شاید بسیاری پیش از این که به شهرآورد فکر کنند نگران بازی با السد قطر هستند، تصریح کرد: پرسپولیس 2 بازی دارد، 2 بازی حساس که از نظر من مهم ترین بازی های 10 سال اخیر پرسپولیس محسوب می شوند، اولویت اول ما شهر آورد است و بعد از آن به السد قطر فکر می کنیم.
برانکو گفت: فشردگی بازی‌های لیگ روی کیفیت شهرآورد تاثیر نمی‌گذارد، وقتی بحث شهرآورد می‌شود همه انگیزه دارند. الان همه بازیکنان سالم هستند و کسی گله ندارد.
سرمربی سرخپوشان گفت: خیلی خوشحال هستم از اینکه توانستیم یک برد با ارزش و صد البته مهم را به دست بیاوریم که برای ما ارزش زیادی داشت.
وی ادامه داد: همیشه و بعد از اینکه یک تیم می تواند در بازی حساسی همچون دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به برتری برسد، اولین بازی می تواند بحران ساز شود اما خوشبختانه این اتفاق برای تیم ما رخ نداد.

** بازیکنان مزد زحمات خود برابر سپیدرود را گرفتند
برانکو با تمجید از عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل سپیدرود رشت گفت: شاگردان من خیلی خوب بازی کردند و توانستند یک بار دیگر توانایی های فنی خود را نشان دهند و از این بابت خیلی خرسندم؛ آنها مزد زحماتشان را با برتری و رسیدن به سه امتیاز کامل گرفتند.
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینکه 90 دقیقه با ریتم یکسان و هماهنگ بازی می کنید و قدرت جسمانی و فیزیکی بازیکنان تغییر نمی کند، اهمیت فوق العاده زیادی دارد و نشان می دهد پرسپولیس یکی از بهترین تیم ها از تمامی فاکتورهای فوتبالی است.
وی در پاسخ به اینکه از «آدام همتی» انتقادات زیادی می شد اما گل حساسی را به ثمر رساند، گفت: او با گلی که به ثمر رساند پاسخ انتقادات را داد و ثابت کرد فوتبالیست با کیفیتی است. من بار دیگر به همتی تبریک می گویم و تاکید دوباره ای دارم بر این نکته که حضور در پرسپولیس و قرار گرفتن در ترکیب این تیم کار ساده ای نیست.
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی وزنه زدند و سپس بازیکنانی که روز گذشته مقابل سپیدرود بازی کرده بودند، امروز دقایقی دور زمین نرم‌دوی کردند و سپس تنیس‌فوتبال بازی کردند. دروازه‌بانان پرسپولیس زیرنظر مربی اختصاصی خود تمرینات سنگینی انجام دادند.
حسین ماهینی که به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل سپیدرود به میدان نرفته بود، در تمرین گروهی حاضر شد و پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. محسن ربیع‌خواه پس از بهبودی، امروز در تمرینات گروهی حاضر شد و همراه با سایر بازیکنان کار با توپ انجام داد.
ورزشی **ع.ک**م.ـت**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش برانكو پرسپوليس تمرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند