Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش از افتتاح یک مجتمع صنعتی بزرگ در آینده نزدیک در منطقه دوم دریایی جاسک خبر داد. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی در دیدار با استاندار هرمزگان از احداث یک مجتمع بزرگ صنعتی در آینده نزدیک در شهرستان جاسک خبر داد و گفت: در راستای اجرای  تدابیر و تکلیفی فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر توسعه سواحل مکران، مجموعه بزرگ صنعتی با ظرفیت‌های تولید، ساخت و تعمیر در آینده نزدیک در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک افتتاح می‌شود که با احداث این مجموعه، علاوه بر خودکفایی در ساخت و تعمیر تجهیزات نظامی شهرستان، ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب جوانان بومی ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر این که استان هرمزگان به دلیل همجواری با خلیج فارس و دریای عمان یکی از استان‌های مهم و راهبردی است افزود: همه ما باید از این ساحل عظیم و طلایی برای پیشرفت و ارتقاء صنعت دریایی و دریانوردی نهایت استفاده را ببریم.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان نیز با اشاره به  طرح های مهم توسعه شهری بندرعباس تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش، ظرفیت‌های عظیم و مهمی را در این استان دارد که انشالله بتوانیم با همدلی و هماهنگی یکدیگر از تمام این ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل استفاده کنیم.

انتهای پیام/

R1429/P1011116/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فرماندهان نظامی ایران اخبار نظامی نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندهان نظامی ایران اخبار نظامی نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهان نظامی ایران اخبار نظامی نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ یکی از این طرح ها کارخانه فرو آلیاژ پارس با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار تن فروسیلیس و فروسیلسیوم با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که برای ۳۵۰ نفر شغل شده است.
طرح دیگر افتتاح پست برق ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان بود که با هدف تامین برق پایدار و مستقل شهرک صنعتی، کاهش خاموشی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق رسانی اجرا شد.
بازدید از باند دوم محور دامغان به معلمان به طول ۱۱۰ کیلومتر با پیشرفت ۵۰ درصد که در حال احداث است و، بازدید از مرکز پرورش و اصلاح نژاد دام سبک لری و بختیاری با ظرفیت ۴۰۰۰ راس از دیگر برنامه‌های سفر داود منظور به دامغان بود

دیگر خبرها

  • جزییات نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس