Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:02:50 GMT

تروریست های حادثه اهواز پنج نفر بودند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۳۵۰۵

تروریست های حادثه اهواز پنج نفر بودند

اهواز - ایرنا - یک منبع آگاه گفت: تروریست‌هایی که روز شنبه در رژه نیروهای مسلح اهواز دست به اقدام جنایتکارانه زدند پنج نفر بودند.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا افزود: یک نفر از تروریست‌ها که هویتش مشخص نبود به اشتباه جنازه اش در بین شهدای حادثه تروریستی اهواز قرار گرفته بود که پس از اقدامات کارشناسی دقیق مشخص شد که وی از تروریست‌ها بوده است و احراز هویت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این منبع آگاه با اشاره به جزییات هویت این تروریست اظهار داشت:این تروریست مزدور مربوط به یکی از استان‌های کشور بوده که با چهار همدست دیگر خود در روز شنبه به کودکان و مردم عادی اهواز نیز حمله مسلحانه کرد.
وی گفت: با احراز هویت این فرد تروریست تعداد شهدای قطعی این حادثه 24 نفر، تعداد تروریستها پنج نفر و تعداد مجروحان حادثه نیز 68 نفر می باشند.
به گزارش ایرنا در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز در صبح شنبه جمعی از مردم از جمله کودک چهار ساله به شهادت رسید.
هیات دولت نیز به دلیل این جنایات هولناک روز دوشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.
پیکر پاک و مطهر شهدای این حمله تروریستی روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشگری از جمله 2 نماینده رهبر معظم انقلاب وزیران دفاع، اطلاعات و بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رئیس بنیاد شهید، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرمانده نیروی زمینی ارتش و تعداد دیگری از مسئولان نظام در اهواز تشییع شدند.
7164/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تروريست شهادت خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام از عاملان و حامیان تروریست‌ها، خواسته شهروندان روس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از مسکو، حمله تروریستی به تالار موسیقی مجموعه کروکاس سیتی مسکو، موجی از خشم در میان شهروندان روسی ایجاد کرده و مردم این کشور، خواستار مجازات عاملان و انتقام از حامیان تروریست‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

براساس اعلام وزارت بهداشت روسیه، حمله تروریستی جمعه شب گذشته به تالار موسیقی مجموعه کروکاس‌سیتی مسکو، جان ۱۳۹ نفر را گرفت، ۱۸۲ نفر را روانه بیمارستان‌ها کرد و در حال حاضر از بین ۷۳ مصدوم این حادثه، حال ۱۱ نفر همچنان وخیم است.
در کنار یادمان قربانیان این حمله تروریستی، که در کنار درِ ورودی تالار مرکزی مجموعه کروکاس‌سیتی مسکو برپا شده است، شهروندان روسی با اهداء گل، روشن کردن شمع در کنار دسته‌های گل، به یاد کودکانی هستند که در این حمله تروریستی جان باختند.
یکی از شهروندان روسی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: من به خدا ایمان دارم و مطمئنم خداوند همه آنهایی را که در این جنایات دست داشتند، مجازات خواهد کرد.
فعلا فقط گریه می‌کنم.
دختری جوان نیز در حالیکه شاخه‌های گل با خود به یادمان آورده بود گفت: این یک جرم نابخشودنی است و هم آنهایی که این عمل زشت را انجام دادند و هم کشور‌هایی که طراحی و پشتیبانی کردند، باید تاوان این جنایت را پرداخت کنند.
زن میانسالی هم با گریه و زاری خواهان انتقام از سازمان دهندگان و عاملان بود و افزود: تروریست‌های دستگیر شده باید قصاص شوند و از حامیان آنها باید انتقام بگیریم.
در این بین بسیاری از روس‌ها، آمریکا را عامل اصلی طراحی و اجرای این حمله معرفی می‌کنند.
یک شهروند روسی گفت: آمریکایی‌ها فیلمنامه این جنایت تروریستی را نوشتند و مزدورانی که در اوکراین آموزش دیده بودند، آنرا اجرا کردند.
وی افزود: تروریسم ابزار آمریکاست و در هر کجای جهان اقدامی تروریستی انجام می‌شود، با نقشه و طراحی واشنگتن است. خودشان بار‌ها اعتراف کرده‌اند که داعش و دیگر گروه‌های تروریستی، دست پرورده آمریکاست.
در لابلای گل‌ها و عروسک‌ها نیز، دست‌نوشته مردم و بویژه جوانان و نوجوانان قرار دارد که از همدلی برای عبور از این بحران حکایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • روسیه تروریست های حمله به مسکو را تا آخر عمر شکنجه می کند + عکس
  • روسیه اوکراین را متهم کرد؛ تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • چرا پوتین به صحنه حمله تروریستی مسکو نرفت؟
  • روسیه : تروریست‌ های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • عاملان حمله اخیر مسکو تروریست اعلام شدند
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • انتقام از عاملان و حامیان تروریست‌ها، خواسته شهروندان روس
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • لوکاشنکو: تروریست‌های حمله مسکو می‌خواستند وارد بلاروس شوند