Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@10:11:02 GMT

ژست عکس‌های خاص برای زیر باران

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۳۶۱۶

ژست عکس‌های خاص برای زیر باران

یکی از ایده‌های زیبا برای عکس انداختن زیر باران است، عکس‌هایی زیر باران گرفته می شوند پر از احساس هستند، زیرا باران فرصت‌ها و ایده‌های بی نظیری برای عکاسی در اختیارتان قرار میدهد. ابر‌های تاریک و قطرات درخشان باران جلوه خاصی به عکس‌های شما می دهند و قطعا عکس‌های بارانی شما نسبت به عکس هایتان در روز‌های آفتابی جالب‌تر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




برای عکس انداختن زیر باران هم میتوانید از چتر استفاده کنید و هم میتوانید بدون چتر عکس بیندازید که برای هر کدام ژست‌های خاصی وجود دارد، پاییز بهترین فرصت برای انداختن عکس زیر باران است. اگر اهل عکس‌های احساسی و هنری هستید پاییز امسال حتما زیر باران عکس بیندازید اگر ژست عکس برای زیر باران خواستید در این مطلب ایده‌های خوبی برایتان داریم.



عکاسی در روز‌های بارانی هیجان انگیز‌تر از روز‌های معمولی است، پس این فرصت را از دست ندهید و چند عکس خلاقانه از خود در هوای بارانی و زیر باران داشته باشید.
          منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عکاسی عکاسی طبیعت عکاسی خلاقانه عکس زیر باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربند سبز شهر تهران سال آینده تکمیل می‌شود/انتقاد از انداختن ته‌سیگار در بزرگراه‌ها

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تکمیل کمربند فضای سبز شهر تهران در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین نظری در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع تهران که با حضور شماری از مدیران شهری برگزار شد، گفت: توسعه کمربند سبز تهران یکی از مسائلی است که در این دوره از مدیریت شهری به صورت ویژه به‌  آن پراخته شده، به‌طوریکه در سال ۱۴۰۰، حدود ۱۲۵۰ هکتار، در سال ۱۴۰۱، حدود ۱۵۰۰ هکتار و در سال ۱۴۰۲،  حدود ۲۰۰۰ هکتار کمربند فضای سبز شهر تهران طراحی و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده پرونده کمربند فضای سبز شهر تهران بسته خواهد شد، افزود: تا رسیدن به ۵۰ هزار هکتار طرح کمربند سبز تهران، ۱۸۵۰ هکتار باقی‌مانده که ان‌شاءالله سال آینده ۳ هزار هکتار به جای ۱۸۵۰ هکتار کمربند شهر تهران اجرا خواهد شد و ما از مرز ۵۰ هکتار کمربند فضای سبز شهر تهران خواهیم گذشت.

نظری همچنین با اشاره به آبرسانی به فضای سبز شهر تهران تاکید کرد: در این بخش از ظرفیت‌های جدید با همراهی وزارت نیرو استفاده شده است.

معاون شهردار تهران به ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن اشاره کرد و گفت: در این بخش تعداد ساختمان‌ها به شهرداری ارائه شد و در یک فرآیند مدون ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن شروع و تعداد آنها از ۱۲۹ ساختمان به حدود ۷۸ ساختمان کاهش پیدا کرده است. در حوزه سازمان زیباسازی نیز در سال جاری پویش‌های مختلفی از جمله پویش ایران ما و ... اجرا شده که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

نظری به موضوع ساماندهی دستفروشان اشاره کرد و افزود: این کار با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و شرکت شهربان و حریم‌بان عملیاتی شده و اتفاقات خوبی در این بخش رخ داده است.

وی با انتقاد از انداختن ته سیگارهای شهروندان در کنار بزرگراه‌های شهر تهران، گفت: در این زمینه انتظار می‌رود که نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که جمع‌آوری ته‌سیگارها در کنار بزرگراه‌ها کار بسیار سختی برای پاکبانان محسوب می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران همچنین به حضور شهرداری تهران در سطوح ملی اشاره کرد و گفت: حضور در مترو پل، سیل امامزاده داود، پیاده‌روی اربعین از جمله مواردی است که شهرداری تهران حضور پررنگی در این زمینه‌ها داشته است.

وی به ویژه برنامه‌های استقبال از بهار اشاره کرد و  افزود: در این بخش نیز اقدامات خوبی در سال جاری با مشارکت مناطق و شرکت‌ها و سازمان‌ها انجام شده است و امسال متفاوت از سال‌های گذشته است از آن جمله می‌توان به گل‌آرایی و نصب المان‌ها در سطح شهر تهران اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «قاچاق» اسم رمز به فلاکت انداختن مردم است
  • مشهد لحظه سال تحویل بارانی خواهد بود
  • هوای ابری و بارانی اردبیل را فرا می‌گیرد
  • بارش باران بیشتر از دوبرابرمتوسط سالیانه درجنوب سیستان وبلوچستان
  • کمربند سبز شهر تهران سال آینده تکمیل می‌شود/انتقاد از انداختن ته‌سیگار در بزرگراه‌ها
  • انتقاد از انداختن ته‌سیگارها در کنار بزرگراه‌ها
  • آسمان خراسان‌شمالی سه‌شنبه بارانی می‌شود
  • در آستانه سال نو خوزستان بارانی می‌شود
  • تهدید ترامپ به راه انداختن حمام خون در آمریکا! + فیلم
  • ◄ فیلم| انداختن توپ تاخیرهای پروازی در زمین مسافران