Web Analytics Made Easy - Statcounter

مختار عباسی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این توفان به محصول خرما و مرکبات برخی از باغ های شهرستان خنج خسارت وارد کرد و همچنین بر اثر برخورد آذرخش، یک دستگاه خودرو سواری، یک دستگاه ترانسفورموتور برق و یک مناره مسجد در روستای بیغرد این شهرستان به آتش کشیده شد.
وی ادامه داد: همچنین بر اثر این توفان، سه دکل فشار قوی برق آسیب دید و خسارتی که به بیش از 60 دکل برق در بخش محمله وارد شد، موجب قطع سه ساعته برق در تمام شهرستان و خاموشی برق به مدت 24 ساعت در مناطق روستایی این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی، همچنین به بارش های اخیر در شهرستان خنج اشاره کرد و گفت: این بارندگی ها موجب خوشحالی همه مردم به ویژه کشاورزان شده و بنا به گزارش ایستگاه اداره هواشناسی این شهرستان، 20 میلی متر باران در این منطقه باریده است.
شهرستان خنج در فاصله 265 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
7367 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 خرما خودرو مرکبات مسجد هواشناسی اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز پنجشنبه و با هدف شرکت در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد.

سردار علی فدوی که با هدف شرکت در اجلاسیه شهدا به باشت سفر کرده، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کرد.

کد خبر 6094877

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.