Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، عبدالکاظم طالقانی درباره موضوع تعهدات فدراسیون به کارلوس کی روش عنوان کرد:کی روش یک مربی حرفه‌ ای است و تیم ملی و موفقیت این تیم برایش مهم ترین نگرانی است.لذا درست نیست برخی با بیان پاره‌ای از موضوعات غیر واقعی در این باره جو بدهند و بگویند کی روش موضوعی را به فدراسیون‌ تحمیل می‌کند چون خواسته‌های او برای تیم ملی و کاملا به حق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: کی روش روی سه موضوع تاکید ویژه دارد. اول درباره بحث به کارگیری درخواست  سربازان بود که موضوع درستی است.او می‌خواهد همه نیروها و ظرفیت را در اختیار داشته باشد که فرآیند کاملا منطقی است.

 

طالقانی افزود: بحث بعدی موضوع تدارکات قوی است که تیم ملی برای حضور موفق در جام ملت های آسیا می بایست به بهترین شکل آماده شود.برگزاری بازی های تدارکاتی مطلوب خواسته صحیحی است که حتما از طریق فدراسیون پیگیری خواهد شد.

 

طالقانی تصریح کرد: بحث بعدی هم حقوق کادر فنی است که این هم یک خواسته منطقی است.البته کی روش هرگز در این سال ها بابت خودش و پول خودش فدراسیون را تحت فشار قرار نداده است.او دغدغه موفقیت تیم ملی را دارد و برایش تیم ملی مهم است و بحث های شخصی ندارد.

 

فارس

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی کی روش تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، گفت: شاهد تغییر و تحول در شهر کاشان هستیم و در سال جاری ۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‎‌‌برداری می‌‎رسد. - اخبار استانها -

 گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدمهدی فردوسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌‎های شهرداری کاشان، کاشان را اولین شهر در سفر کاری خود عنوان کرد و اظهار داشت: کاشان به عنوان اولین مقصد سفر کاری در مسئولیت جدید انتخاب شد.

وی ضمن اشاره به بررسی دغدغه‌ها و ظرفیت‌های شهرهای شهرستان کاشان، افزود: در نشستی با شهرداران هفت شهر شهرستان کاشان، شنونده مشکلات و چالش‌‌های آنان بودیم و سعی می‌‎‌کنیم بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان و کشور این دغدغه‌‎‎ها را به صورت موثر پیگیری کنیم.

وی همچنین با اشاره به بازدید از پروژه‌های شهری کاشان، خاطرنشان کرد: شهرداری کاشان با تعریف و اجرای 75 پروژه کوچک و بزرگ به ارزش بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان که در قالب بودجه سال 1403 عملیاتی می‌‎شود، تلاش ارزشمندی را در این زمینه به‌کار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، تصریح کرد: پروژه‌هایی نظیر محور علوی، بهسازی میادین، احداث بلوارها و مسیرهای دسترسی جدید، آسفالت گسترده معابر، احداث پروژه‎‌های عمرانی جدید، اجرای سامانه‌های پایش تصویری و غیره از جمله اقدامات مدیریت شهری طی سال جاری است.

فردوسی ضمن اشاره به پروژه‌های شهری در انتظار تکمیل کاشان تاکید کرد: خوشبختانه پروژه‌هایی که سال‌‎ها در انتظار تکمیل قرار دارند، در دستور کار مدیریت شهری برای افتتاح و بهره‌‎برداری قرار گرفته‌‎اند که اتفاق ارزنده‌‎ای محسوب می‌‎شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • برای موضوع حجاب از فراجا خواسته شد به میدان بیاید | پلیس نباید فکر کند که در طرح حجاب و عفاف تنها مانده است
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • چرا «بچه زرنگ» رویداد برتر هنر انقلاب شد/ به کاربلدها اعتماد کنیم
  • درخواست مهم بورس از خریداران سرخابی (عکس)
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود
  • دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟