Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@12:16:10 GMT

نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان با کیست؟

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۳۷۲۵

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در کمیسیون دانشجویی استانداری مصوب شد نظارت مستقیم بر فعالیت خوابگاه‌های خودگران صورت گیرد و این مسئولیت بر عهده دانشگاه دولتی قرار گرفت. آفتاب‌‌نیوز : دکتر قربانیان با بیان اینکه خوابگاه‌های دانشجویی محیطی امن‌تر نسبت به خانه‌های اجاره‌ای و خوابگاه‌های خصوصی است، اظهار کرد: در خوابگاه‌ها تامین امنیت دانشجویان یک ضرورت است و خانواده‌ها می‌توانند از این امر اطمینان حاصل کنند و دانشجویان می‌توانند بدون دغدغه به تحصیل خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در عین‌حال گفت: دانشگاه علوم پزشکی در زمینه ارائه خدمات رفاهی دانشجویان و تامین خوابگاه اقدامات اساسی انجام داده است.
وی تصریح کرد: پیش از این نیز دانشگاه علوم پزشکی استان جزء دانشگاه‌های پیشرو در پوشش ۱۰۰درصدی دانشجویان در خوابگاه‌ها بود و هم اکنون نیز در راستای این اقدام اهتمام داریم.
به گفته وی امسال به تمامی دانشجویان خانم، خوابگاه تعلق گرفت و دانشجویان آقا نیز از خوابگاه‌های خودگردان تحت نظارت دانشگاه استفاده می‌کنند.
وی افزود: هم اکنون دانشگاه در بجنورد دارای دو خوابگاه ملکی ویژه بانوان و آقایان، در شیروان نیز دارای دو خوابگاه ملکی و  در آشخانه دارای یک خوابگاه استیجاری است.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه سال گذشته ۸۰۰ دانشجو از خدمات خوابگاهی بهره‌مند شدند، اظهار کرد: امسال نیز ظرفیت خوابگاه‌ها همان ۸۰۰ نفر است و ۷۰ نفر از آقایان نیز در خوابگاه‌های خودگردان اسکان خواهند داشت. کد خبر: ۵۴۷۴۰۴ تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی خوابگاه های خودگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های استان افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی توسط دانشگاه‌ها با جدیت دنبال و تجربیات و نتایج آن با سایر دانشگاه‌های استان به اشتراک گذاشته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده مدیران، عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات اتخاذ شده است که ضروری است برای رسیدن به نتایج مطلوب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمدی در پایان تاکید کرد: نظام مسائل مشترک دانشگاه‌های استان احصا و در کمیسیون دانشجویی مورد بحث و بررسی گیرد.

در این جلسه مدیران دانشگاه‌های استان نکته نظرات و مطالب خود را بیان کردند.

کد خبر 6086566

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است