Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرضا - فرماندار شهرضا با بیان اینکه دشمن در شرایط فعلی نبرد رسانه‌ای گسترده‌ای را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده است، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه، طلایه‌داران مقابله با نبرد رسانه‌ای دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی‌نژاد امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در شرایطی که دشمن با همه ابزارهای رسانه‌ای که در اختیار دارد به دنبال تخریب جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، سکوت جایز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمن در شرایط فعلی نبرد رسانه‌ای گسترده‌ای را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده است، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه، طلایه‌داران مقابله با نبرد رسانه‌ای دشمن هستند.

فرماندار شهرضا تاکید کرد: مسئولان در هر جایگاهی قرار دارند، باید در حوزه وظایف خود شرایط سخت قبل از انقلاب را با پیشرفت‌های بعد از پیروزی انقلاب، مقایسه و مطرح کنند.

رفیعی نژاد وقوع انقلاب اسلامی را از نتایج واقعه کربلا دانست و افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران  بسیار به قیام اباعبدالله الحسین(ع) شبیه است.

وی خاطرنشان کرد: قیام امام حسین(ع) برای برپایی حق و حقیقت و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود، به همین دلیل آن حضرت مورد احترام همه آزادگان و مومنان جهان هستند.

فرماندار شهرضا اظهار کرد: امام حسین(ع) یکی از مهمترین وجوه اشتراک همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی است.

رفیعی نژاد ادامه داد: در شرایط فعلی و باتوجه به تهاجم گسترده دشمنان، حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین معروف و بدگویی از آن، بزرگترین منکر است.

وی تصریح کرد: در شرایطی که جهان در میان قدرت‌های استکباری تقسیم شده بود، امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی، ادبیات جدیدی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی را عرضه کرد.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان برای صیانت از ارزش‌های والای انقلابی و اسلامی و تمامیت ارضی کشور از جان و مال و علایق خود گذشتند و امروز ما میراث‌داران ایثارگری آنان هستیم.

رفیعی نژاد با بیان اینکه وحدت مردم در دودان دفاع مقدس، جبهه‌های کفر و استکبار را درهم شکست، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی هم حفظ وحدت و انسجام ملی و ولایتمداری ضامن غلبه بر مشکلات و دسیسه‌های دشمنان است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصلاحات اقتصاد مقاومتی دفاع مقدس شهرضا اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهداء (ع)، گفت: وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاست گذاری، ساماندهی، نظارت و راهبری برنامه ملی و مذهبی در کشور است.

وی با بیان اینکه پاسداشت و گرامیداشت ایام الله ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب تاکنون است، گفت: هویت انقلاب اسلامی را همین ایام‌الله شکل می‌دهد و گرامیداشت این ایام یعنی بزرگداشت انقلاب.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه گرامیداشت ایام‌الله از انحراف انقلاب جلوگیری می‌کند، ادامه داد: در طول سال  افز.ن بر 15 مراسم ملی سراسری در کشور برگزار می‌شود که  آخرین آن مراسم روز قدس بود که در 2776 نقطه از کشور مراسم راهپیمایی این روز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در کنار برگزاری یک مراسم در کشور هزاران برنامه فرهنگی، تبلیغی و تبیینی برگزار می‌شود و مردم در اجرای آن مشارکت دارند، افزود: سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد را در پیش داریم که برنامه‌های آن در حال برنامه‌ریزی است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه دهه کرامت نیز یکی دیگر از برنامه‌های مذهبی است که در آستانه ورود به آن هستیم و این دهه را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه کرامت نامگذاری کرده است، گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در این ایام حتی در خارج از کشور هم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر نامگذاری شده است که هزاران برنامه جشن و سرور و تبلیغی و تبیینی درباره زندگی اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود، ادامه داد: اعیاد شعبانیه نیز از دیگر برنامه‌ها و از حرکت‌های جدیدی است که با کمک مردم شکل گرفته است و هر سال توسعه پیدا می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه به صحنه آوردن مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ماموریت دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، افزود: امروز می‌بینیم که مردم چگونه در اجتماعات حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعد از انجام عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی نخستین کشوری که اعلام حمایت کرد، ایران اسلامی بود، ادامه داد: چندین اجتماع و راهپیمایی بزرگ نیز در سطح کشور برگزار شد؛ همین اقدام در سایر کشورها نیز الگو شد و جمعه‌های خشم علیه رژیم غاصب صهیونیستی در سطح کشور به راه افتاد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه بعضی مناسبت‌های استانی نیز مورد توجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است که از جمله آن بزرگداشت 24 مهر در کرمان است، گفت: در این روز در زمان رژیم منحوس پهلوی مسجد جامع کرمان به آتش کشیده شد و تعدادی از مردم بی‌گناه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی نیز از ماموریت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است، افزود: در این راستا برنامه‌های تبیینی زیادی در کنار برنامه‌های مختلف ملی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: سال گذشته بودجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور 120 میلیارد تومان بوده است که شامل حقوق کارکنان و تهیه اقلام فرهنگی و برای برگزاری مراسم در کل کشور می‌شود.قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تاخیر و تعلل چند ساله مسئولان استان کرمان و شهرداری در مورد ساخت سردیس امام خمینی (ره) جهت نصب در محل مسجد امام شهر کرمان و نیز ساخت و نصب المان قدس در شهر کرمان با توجه به کرمانی بودن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در راه آرمان قدس تلاش‌های زیادی کرد و به شهیدالقدس نیز معروف است، گفت: باید همکاری و پیگیری‌های لازم در این موارد صورت گیرد.

 

دیگر خبرها

  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است