Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تیم داوود مهابادی که تا قبل از برگزاری بازی هفته پنجم، 3 بازی صورت داده بود و هیچ امتیازی نگرفت، در چهارمین دیدار خود در لیگ یک هیچ اندوخته‌ای به حساب خود واریز نکرد تا تیم‌های ملوان و سیاه جامگان که توسط فیفا از آنها امتیاز کسر شده، بالاتر از تیم شهرداری ماهشهر قرار بگیرند.

تیم مهابادی در لیگ یک 356 دقیقه بود که در لیگ یک به گل دست نیافت تا اینکه خیرالله ویسی مدافع این تیم موفق شد برای ماهشهری‌ها گلزنی کند و طلسم عدم گلزنی شهرداری را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری ماهشهر تنها تیم بدون گل زده لیگ بود که این طلسم، مقابل تیم قشقایی شکسته شد.

گرچه این ناکامی رو به روی نام مهابادی پاک شد، اما آنها هنوز موفق به کسب امتیاز نشدند. عدم یارگیری مناسب و استفاده از بازیکنان ناکارآمد سبب شده است تا تیم مهابادی در حد مدعیان سقوط به لیگ دو ظاهر شود و برای فرار از این بحران، یا مدیریت باید درخصوص نیمکت این تیم تصمیمی اتخاذ کند، یا باید منتظر تغییر چینش در نفرات تیم شهرداری ماهشهر بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی شهرداری فیفا ماهشهر ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش پس از رسمی شدن واگذاری باشگاه پرسپولیس به شش بانک گفت: کار مهم و اساسی در این مدت صورت گرفت. از سال های قبل عنوان می شد این دو باشگاه واگذار خواهند شد اما در حد شنیده بود.

وی ادامه داد: با این حال یک کار غیرممکن امروز انجام شد و دو باشگاه واگذار شدند که بعد از انقلاب مهمترین اتفاق ورزش کشور است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: برای گرفتن مجوز حرفه ای لازم بود که این اتفاق رخ دهد و تکلیف مالکلیت مشخص شود. ضمن این که بدهی های کلانی در هر دو باشگاه وجود داشت که با واگذاری این مشکلات حل شد و دیگر دغدغه مدیر این نیست که این بدهی ها و پرونده ها را چگونه حل کند.

رضا درویش در واکنش به این پرسش خبرنگار مهر که آیا با واگذاری پرسپولیس به بانک ها شما همچنان مدیرعامل خواهید ماند، گفت: تاکنون صحبتی در این مورد صورت نگرفته است چرا که امروز واگذاری نهایی شد.

وی در مورد تمدید قرارداد با اوسمار ویه را سرمربی سرخپوشان گفت: بعد از بازی با سپاهان به صورت تخصصی و حرفه ای تر به آن خواهیم پرداخت.

کد خبر 6087512

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • کلیپ| فتیله؛ بالاخره چندشنبه تعطیله؟
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند