Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات مرصاد که به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در اردبیل برپا شده است مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات مرصاد که به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس  در اردبیل برپا شده است مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات مرصاد که تا ۷مهرماه برای بازید عموم دایر است، عملیات مرصاد بازخوانی و چهره شوم و پلید منافقین نشان داده می شود؛ این نمایشگاه ازساعت اولیه صبح تا ساعت 21 دایر است.

 پرپایی ماکت عملیات مرصاد و روایت آن، نمایش انواع ادوات نظامی ،برپایی نمایشگاه توانمندی های دستگاه های اجرایی در دوران دفاع مقدس و وجود غرفه های فرهنگی از جمله بخش های این نمایشگاه است.

عملیات مرصاد توسط رزمندگان تیپ ۳۷حضرت عباس (ع) بازخوانی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نمایشگاه دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۲۷ هزار نفر از جشنواره لاله‌های کرج بازدید دارند

ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهرداری کرج گفت: به طور میانگین روزانه ۲۷ هزار نفر از این جشنواره بازدید دارند که در مقایسه با سال گذشته دوهزار نفر افزایش داشته است.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به استقبال خوب گردشگران و شهروندان کرجی از دهمین جشنواره لاله‌ها اظهار کرد: این جشنواره از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۲۷ همین ماه میزبان گردشگران است.

وی در پاسخ به اینکه احتمال تمدید مدت زمان این جشنواره وجود دارد، گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده ولی در صورت استقبال مردم و شرایط مناسب گل‌ها احتمال تمدید وجود دارد.

وی توضیح داد: به طور میانگین روزانه ۲۷ هزار نفر از این جشنواره بازدید دارند که در مقایسه با سال گذشته دوهزار نفر افزایش داشته است.

این مسئول تصریح کرد: گردشگران می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب از این جشنواره بازدید داشته باشند و از دیدن گل‌های زیبا لذت ببرند.

این مسئول اضافه کرد: امسال در مجموع ۳۰۰ هزار پیاز لاله و ۲۰۰ هزار گل فصلی در این مجموعه کاشته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • صوتی کمتر شنیده شده از سه اسطوره دفاع مقدس حین عملیات
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • نمایشگاه دستاوردهای پایگاه هوانیروز در مشهد مقدس
  • روزانه ۲۷ هزار نفر از جشنواره لاله‌های کرج بازدید دارند