Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@04:19:07 GMT

راز پیروز رئال مادرید با لوپتگی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۴۰۱۲

به گزارش ایلنا، سرخیو راموس مفهوم لیبرو را بازتعریف کرده و با استفاده از آن آزادی کامل به دست آورده. ناگهان در جایی حاضر می‌شود که انتظار دارید لوکا مودریچ باشد یعنی لبه خط محوطه جریمه حریف، آنجا سعی می‌کند شوت بزند یا زیر توپ بزند. او بدون هیچ محدودیتی در حملات جلو می‌رود و روی هر کرنر برای سه یا چهار ضربه آن جلو می‌ماند تا اینکه بالاخره به عقب برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان رئال مادرید در بازی با اسپانیول چند بار غافلگیر شد که برای بازیکنی با کیفیت و تجربه او شگفت انگیز است. بین رعایت اصول بازی و عبور از حدود خط باریکی وجود دارد اما تصور اینکه خولن لوپتگی چطور این نگرش و نداشتن نظم تاکتیکی را بر می‌تابد، آسان نیست.

رئال مادریدی که برابر اسپانیول قرار گرفت، همان تیم بازی چهارشنبه شب مقابل رم نبود چون روبی، مربی حریف، با سازماندهی بهتر و فضای کمتر برای رئال دام گسترده بود. تاکتیک همان چیزی است که یک مربی را تعریف می‌کند و البته تعویض‌های لوپتگی هم تاثیرگذار بود.

در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان در حالی که رئال با تک گل نیمه اول مارکو آسنسیو پیش بود، مربی سابق تیم ملی اسپانیا تصمیم گرفت ایسکو، هافبک هجومی، را با مارکوس یورنته تدافعی تعویض کند و از گرت بیل استفاده نکند که می‌تواند با سرعت خود برابر ساق‌های خسته بازیکنان حریف به نفع تیم بهره بگیرد اما لوپتگی می‌خواست از برتری تیم دفاع کند و این تصمیم، تعیین‌کننده بود.

منبع: مارکا / روبن خیمنس

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید لوپتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناامیدی دنی سبایوس از وضعیت خود در رئال مادرید

آینده دنی سبایوس در رئال مادرید شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | به گزارش رلوو، دنی سبایوس در فصل جاری فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و پس از آردا گولر، دومین بازیکن رئال مادرید با کمترین دقایق بازی بوده‌است. این هافبک اسپانیایی در تابستان ۲۰۲۳ و با وعده فرصت بازی بیشتر، قراردادش با رئال مادرید را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده بود، با این حال بر خلاف وعده‌های آنچلوتی، سبایوس در اکثر بازی‌های فصل جاری نیمکت‌نشین بوده و همین موضوع باعث ناامیدی او شده‌است.

هرچند سبایوس در مقطع کنونی تمایلی به جدایی از رئال مادرید ندارد اما احتمال قطع همکاری دو طرف در پایان فصل جاری را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. در هفته‌های اخیر، باشگاه‌های مطرح زیادی از جمله اتلتیکو مادرید وضعیت سبایوس را جویا شده‌ و به جذب او تمایل نشان داده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید
  • کری آنچلوتی برای سیتی: از اتحاد پیروز خارج می‌شویم
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • ببینید | خلاصه بازی مایورکا ۰ - رئال مادرید ۱
  • طلایی‌پوشان حریف مس نشدند/ برد میلیمتری شاگردان صادقی
  • ادعای داغ در ایتالیا؛ ملاقات میلان با لوپتگی برای جانشینی پیولی
  • ناامیدی دنی سبایوس از وضعیت خود در رئال مادرید