Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:32:48 GMT

چین رویکرد تجاری آمریکا را با قلدرمآبانه خواند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۴۰۵۴

چین رویکرد تجاری آمریکا را با قلدرمآبانه خواند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی،‌ چین در واکنش به اعمال تعرفه‌های جدید توسط آمریکا بر بخشی از کالاهای چینی، واشنگتن را متهم به در پیش گرفتن رفتار قلدرمابانه در تجارت خارجی کرده و گفته است در واکنش به این رفتار آمریکا حداقل ۶۰ میلیارد دلار تعرفه جدید را بر کالاهای وارداتی از آمریکا تحمیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واکنش چین پس از اقدام اخیر آمریکا در اعمال تعرفه ۲۰۰میلیارد دلاری بر کالاهای چینی صورت می‌گیرد که دو روز پیش از سوی وزارت خزانه داری آمریکا اعلام شد.

تعرفه‌ها اخیر گمرکی آمریکا بیش از ۶ هزار محصول تولید چین را شامل می‌شود و اگر دو کشور نتوانند در این زمینه به توافق برسند، این مالیات‌ها تا سال آینده میلادی ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

جنگ تجاری میان آمریکا و چین روز به روز ابعاد گسترده تری می باید و این امر به نگرانی بازارهای سرمایه از بازگشت شرایط سخت و زیانده سال‌های نه چندان دور  دامن زده است.

کد خبر 4411684

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا جنگ تجاری چین ایالات متحده آمریکا روسیه سوریه ایران رژیم صهیونیستی عراق فلسطین دونالد ترامپ ترکیه عربستان سعودی افغانستان آلمان جنگ 2015 یمن انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند

به گزارش ایسنا،‌ این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است.

سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح، ساعت ۸ به طور منتشر می‌شود. سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم‌ نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

این قطعه را اینجا بشنوید:

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان | از هراس کشورهای اروپایی تا محکومیت توسط عمان
  • نادری، فوتبالیستی که کتاب می‌خواند (عکس)
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • واکنش جی اوسو نسبت به خیانت سولو به جیمی در اسمکدان/ اخبار WWE
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد