Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:20:47 GMT

باید پیگیر آب پایدار برای زاینده رود بود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۴۰۶۸

باید پیگیر آب پایدار برای زاینده رود بود

اصفهان - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان صفهان گفت : پیگیری آب پایدار برای جاری شدن رودخانه زاینده رود در تمام مسیر ضروری است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی روز دوشنبه دردومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری در دانشگاه اصفهان آب را مهمترین معضل اصفهان برشمرد و جاری شدن آب در رودخانه زاینده رود را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت : حفظ محیط زیست استان اصفهان منوط به جاری شدن آب در سراسر این رودخانه است و اجرای طرح برای جاری شدن آب در مقطعی از زاینده رود هیچ دستاوردی برای صنعت و کشاورزی به همراه ندارد.
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهارداشت: متاسفانه برخی مسوولان کشوری وقتی وارد اصفهان می شوند چهارباغ و اطراف آن را می بینند در حالی که وضع چند صد متر دورتر از این خیابان نشان می دهد این شهر با مشکلات متعدد مواجه است چه رسد به حواشی شهر و سایر شهرستان های استان.
موسوی لارگانی گفت : ورود جوانان به عرصه اجرایی، پیشرفت کشور را به همراه دارد کما اینکه نتایج حضور جوانان در عرصه هایی مثل هسته ای از جمله افتخارهای بزرگی است.
وی با اشاره به این که جوانان دهه 60 بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند، ادامه داد : در سالهای ابتدایی انقلاب برخی وزرا، نمایندگان مجلس و فرماندهان نیروهای نظامی از جوانان بودند و این حاصل اعتماد امام خمینی (ره) به جوانان بود که این مسوولیت ها را به آنها سپرده بودند.
این نماینده مجلس تصریح کرد : متاسفانه به مرور زمان مسوولان به کرسی های خود تکیه زدند و به جوانان نقش داده نشد و مدیر پروری نکرده ایم.
وی به نقش اصفهان در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اصفهان در مقابله با غائله های متعدد، دفاع مقدس و انقلاب نقش تاثیرگذاری داشته است و با وجود این که شش درصد جمعیت کشور در این استان است، 10 درصد شهدای کشور را به خود اختصاص داده است.
'دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری' با هدف تبیین راهکارهای بهره گیری از جوانان در توسعه پایدار شهری توسط شورای عالی جوانان استان اصفهان عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان استان و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دوشنبه برای افتتاح چند طرح، حضور در چند برنامه از جمله شورای اداری اصفهان و گفتمان توسعه شهری و بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی به این استان سفر کرد.
وی فردا سه شنبه به برخی از شهرستان های استان اصفهان از جمله نطنز و گلپایگان سفر می کند.
7134/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آب اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار داشت: لحظه به لحظه زندگی خود در محضر حق هستیم و تمام رفتار ما را می‌بینید و روزی در دادگاه الهی با ما برخورد خواهد شد.

روی اضافه کرد: هر چقدر از زمان عملیات وعده صادق می‌گذرد آثار و نتایج این عملیات را شاهد هستیم و هر چقدر بگذرد صدای شکستن صهیونیست‌ها و دشمنان بیشتر شنیده می‌شود.

امام جمعه آب‌پخش بیان کرد: اینکه چه تعداد موشک فرستاده شد و چه مقدار اثبات کرد و نکرد مهم نیست؛ تلاش دشمن این است که افکار به این سمت ببرد، اصل این است که با این عملیات غرور آفرین وعده صادق، قدرت و اراده و نیروهای مسلح ما به اثبات رسیده است.

رضایی افزود: این قدرت و شجاعت در دل ملت‌ها جوانه زد، هیمنه صهیونیست شکسته شد و قوت قلب مسلمان شده است؛ این مهم است و وظیفه‌ای که داریم نشر این پیام‌ها در جامعه امروز است و هر چقدر جلوتر برویم عظمت و اثر مثبت این عملیات بارز تر شود.

وی افزود: یکشنبه روز شورا است و از همه نمایندگان مردم تقدیر و تشکر می‌کنم، شورها، این نیروها که می‌توانند عرض اندام کنند یکی از برکات انقلاب اسلامی در تأیید سرنوشت خود و به اوج رساندن این برکات انقلاب اسلامی هستند و نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد.

امام جمعه آب‌پخش ضمن گرامیداشت روز خلیج فارس تصریح کرد: این خلیج تا ابد فارس خواهد ماند و تمامیت حفاظت از این مرزهای این کشور در مقابل دشمنان در این ۴۶ سال این یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

رضایی اظهار داشت: به همت شما مردم و بیداری مردم و بودن در صحنه در هشت سال دفاع مقدس که همه پشت عراق بودند این ملت با افتخار می‌گوید یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتاد.

وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر خاطرنشان کرد: اگر به دنبال تولید با کیفیت و جهش تولید و پیشرفت اقتصاد کشور هستیم باید تکیه کنیم به این کارگران پرتلاش و کارآمد؛ مسؤولان هم باید به دنبال رفع بیکاری و رفع معیشتی مردم باشند و خوب خدمت کنند و به این قشر زحمت کش کارگران است.

رضایی با گلایه از گرانی‌های افسار گسیخته افزود: مردم نسبت به برنامه دولت و کالا برگ گلایه دارند و این گلایه به تیم اقتصادی دولت داریم و باید به گلایه‌های مردم توجه کنید.

کد خبر 6089025

دیگر خبرها

  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم