Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غلامرضا حسني غربا مديرکل هواشناسي استان سمنان گفت: با اوج گيري فعاليت سامانه بارشي در روزهاي دوشنبه و سه شنبه، احتمال خسارت ناشي از وزش باد شديد و بارش هاي رگباري وجود دارد.

وی در ادامه افزود: براساس نقشه هاي پيش يابي و تصاوير ماهواره اي، امروز و فردا در بعدازظهر و شب، افزايش ابر و در غالب نقاط استان و با شدت بيشتر در نواحي شمالي و ارتفاعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شديد پيش بيني مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا حسني غربا تصریح کرد: در نواحي مستعد تگرگ و در نواحي جنوب استان سمنان با گرد و خاک دور از انتظار نيست.

مديرکل هواشناسي استان سمنان، با هشدار درباره مه آلودگي در محورهاي شمالي استان طي 24 ساعت آينده ابراز داشت: کاهش ديد ناشي از مه در جاده هاي کوهستاني و گردنه هاي استان قابل توجه خواهد بود.

وي، با اشاره به کاهش نسبي دماي هوا بين سه تا پنج درجه سانتي گراد اظهار کرد: با توجه به ماهيت سامانه بارشي، بارش هاي رگباري باعث سيلابي شدن مسيل ها و رودخانه هاي فصلي مي شود و در برخي مناطق احتمال خسارت ناشي از تندباد و سيلاب وجود دارد.

مديرکل هواشناسي استان سمنان  عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته خنک ترين نقطه استان فولادمحله با 6 و گرم ترين نقطه ايوانکي و حسينان با 34 درجه سانتي گراد بودند.

بيشينه دماي هواي شهر سمنان براي روزهاي سه شنبه 29 و کمينه دما 16 درجه سانتي گراد پيش بيني مي شود.

انتهای یپام / ز

هواشناسی درباره خسارت سیلاب و تندباد هشدار داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی سیلاب خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز،۳ اردیبهشت و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش ایسنا، فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ بارش و برودت هوا
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران در این استان‌ها