Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رئیس جمهور تاکید کرد: ‏روحانی در پاسخ به اصرار یک مدیر رسانه برای دیدار با ترامپ گفته است که شما با کسی قهوه می خورید که به تغییر رفتارش امید داشته باشید.
به گزارش خرداد ، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رئیس جمهور در توییتر خود، نوشت: ‏روحانی در پاسخ به اصرار یک مدیر رسانه برای دیدار با ترامپ تاکید کرد: «شما با کسی می نشینید و قهوه می خورید که به تغییر رفتارش امید داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎ ترامپ تا کنون هر چه کرده، ویران کردن اعتماد به دولت آمریکا بوده است. اگر احساس کنیم ‎آمریکا صادقانه در پی بهبود شرایط است، آنگاه حتما فضای تازه‌ای خواهیم داشت.» برچسب ها: پرویز اسماعیلی ، روحانی ، ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: پرویز اسماعیلی روحانی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید تراکتور سه، بعثت کرمانشاه صفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی براساس حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم امید بعثت کرمانشاه و امید تراکتور در تاریخ هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد.

همچنین تیم بعثت به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری سه دیدار خارج از استان کرمانشاه محکوم شد.

لازم به ذکر است اعضای تیم امید تراکتور در بدو ورود به استادیوم برای دیدار با بعثت کرمانشاه، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند
  • امید تراکتور سه، بعثت کرمانشاه صفر
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر