Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه حماسه دریادلان در مقابله با دشمن در خلیج‌فارس در تاریخ انقلاب ثبت است، گفت: حماسه‌سازان خلیج‌فارس از جمله شهید بکران آمریکا را به استیصال کشاندند. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر، سردار علی رزمجو عصر امروز در  همایش افتخار روایت نقش شهرستان دیر در عملیات‌های مقابله به مثل دریایی دفاع مقدس و بزرگداشت شهید جاویدالاثر خلیج‌فارس شهید عباس بکران، 8 سال دفاع‌مقدس ملت بزرگ ایران را یادآور مقاومت و حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام دانست و اظهار داشت: این دوران یادآور مقاومت مردمی است که قله‌های بلند حماسه و ایثار را در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فتح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رزمندگان در 8 سال حماسه‌ای جاوید و ماندگار خلق کردند گفت: این حماسه‌ها در تمامی ادوار و عصرها به نسل‌ها باید منتقل شود تا توانمندی و اقتدار رزمندگان اسلام همچون شهید عباس بکران بازگو شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر حماسه رزمندگان اسلام را سند پرافتخار و عزتمند در فتح قله‌های رفیع دانست و تاکید کرد: شهدای والامقام بهترین نشانه‌های عالم خلقت هستند که پایان ندارد.

سردار رزمجو عملیات‌های دریایی رزمندگان را پرمخاطره ترین  عملیات‌ها دانست و تاکید کرد: پس از شکست رژیم بعثی عراق در جبهه‌های زمینی، جنگ به دریا کشانده شد و تاسیسات نفتی و نفتکش‌ها ایران هدف قرار گرفت.

سردار رزمجو با اشاره به مقابله به‌مثل در دریا افزود: رزمندگان دریادل با تجهیزات اندک با قایق‌های تندرو در مقابل تجهیزات پیشرفته دریایی دشمن وارد دریا شدند و دشمن را به هراس و وحشت انداختند.

وی با بیان اینکه حماسه دریادلان در مقابله با دشمن در خلیج‌فارس در تاریخ انقلاب ثبت است، گفت: حماسه‌سازان خلیج‌فارس از جمله شهید عباس بکران آمریکا را به استیصال کشاندند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه رزمندگان دریادل ابرقدرتی آمریکا را در خلیج‌فارس شکستند، تصریح کزد: دریادلان و حماسه آفرینان خلیج فارس با اقتدار و توانمندی خود آمریکا را به چالش و  شکست کشاندند.

در این همایش  با اهدا لوح به برادر شهید عباس بکران از حماسه آفرینی شهید و صبر و تحمل خانواده شهید تقدیر شد.

انتهای پیام/ ز

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و پایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش‌آفرین در عملیات وعده صادق، قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر