Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@03:08:22 GMT

سقوط از درخت گردو موجب مرگ مرد تویسرکانی شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۴۱۴۹

سقوط از درخت گردو موجب مرگ مرد تویسرکانی شد

دکتر علی احسان صالح روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این مرد 48 ساله در حال برداشت گردو بود که از بالای درخت سقوط کرد.
وی اضافه کرد: ورود صدمات متعدد به ناحیه سر و قفسه سینه باعث شد که این مرد پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست بدهد.
به گزارش ایرنا چندی پیش مرد 40 ساله ای نیز به علت سقوط از درخت گردو در روستای «یلفان» شهر همدان مجروح و به بیمارستان منتقل شد اما به علت خونریزی داخلی در ناحیه قفسه سینه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین یک دختر ایذه ای که به همراه خانواده برای تفریح در بوستان ارم حضور یافته بودند بر اثر سقوط از ارتفاع در محوطه پیرامونی بوستان ارم این شهر جان باخت.
در عین حال 2 کودک در هنگام تاب بازی سقوط کردند که یکی از آنها که کمتر از 6 سال داشت، جان باخت.
7526/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 بازی بیمارستان خانواده مرگ سقوط اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۳ تهران، با اشاره به اقدامات گیاه پزشکی برای مدیریت آفت پوستخوار و همچنین صیانت از درختان کاج گفت: فرمون‌ها، نوعی جلب کننده حشرات بالغ هستند که آفت را به سمت تله‌های نصب شده هدایت کرده و آنها را به دام می‌اندازند.

محمد هادی علی احمدی، افزود: این راهکار از موثرترین روش‌ها در کاهش جمعیت فعال این حشره بوده و در کنار سایر اقدامات کنترلی از قبیل آبیاری منظم، تغذیه و اصلاح تشتک درختان، روغن پاشی زمستانه و سمپاشی نقاط کانونی، بقای درختان کاج را تضمین خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به جایگاه ویژه بوستان جنگلی سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری شرق تهران، حفاظت از درختان و نگهداشت بهینه فضای سبز این بوستان حائز اهمیت است و اقدامات حفاظتی در دستور کار اداره فضای سبز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • آغاز کار گرده افشانی در نخلستان‌های بم
  • کاشت یک میلیارد درخت ظرفیت نهالستان‌ها را به ۱۰۰ درصد رساند
  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • آخرین فرصت خرید نهال گردوی اصلاح شده فقط با 40 هزار تومان
  • نصب تله‌های جالب برای آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار | این تله‌ها چطور عمل می‌کنند؟
  • نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد