Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@12:05:22 GMT

کاپیتان رئال و یک تیپ منحصر به فرد دیگر +عکس

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۴۲۴۵

کاپیتان رئال و یک تیپ منحصر به فرد دیگر +عکس

به گزارش وانانیوز، 

 سرخیو راموس در ماه های اخیر بارها با استفاده از لباس های خاص و منحصر به فرد خبرساز شده است و او این بار نیز در مسیر پایتخت انگلیس، تصمیم به استفاده از یک پیراهن خاص دیگر گرفته که مورد توجه عکاسان نیز بوده است.

راموس یکی از نامردهای دریافت عنوان بهترین مدافع جهان در سال 2018 بوده و طبق ادعای مارکا، این جایزه در مراسم امشب فیفا به او خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر، پیلار رابیو نیز مدافع 32 ساله رئال مادرید را همراهی خواهد کرد و آنها تا ساعتی دیگر راهی محل برگزاری مراسم خواهند شد.

در شب غیبت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، سرخیو راموس احتمالا یکی از بازیکنان مورد توجه در مراسم انتخاب بهترین های فیفا خواهد بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی

یوسین بولت از حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است.

طرفداری | یوسین بولت که چهار بار جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس را برده است، در حاشیه مراسم انتخاب بهترین‌های ورزش ملاقاتی با جود بلینگام داشت.

برکسی پوشیده نیست که بازیکنان و هواداران منچسترسیتی هنوز از بابت باخت مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا ناراحت هستند. رویای سیتیزن‌ها برای کسب جام سه‌گانه‌ای دیگر توسط رئال مادرید که آنها را در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف کرد، نقش بر آب شد. در حالی که پپ گواردیولا و تیمش هنوز در حال التیام زخم‌های خود هستند، بوسین بولت نمک بر زخم سیتی پاشید و اعلام داشت که خوشحال است که رقیب آنها امسال موفق به کسب سه‌گانه نشد.

این دونده افسانه‌ای که هوادار باشگاه منچستریونایتد است در حاشیه مراسم انتخاب بهترین‌های دنیای ورزش گفتگوی کوتاهی با جود بلینگام داشت. وقتی از این دونده جامائیکایی پرسیده شد که بین او و بلینگام چه صحبت‌هایی ردوبدل شد، گفت:

بلینگام به واقع نشان داده که یکی از بزرگترین ورزشکاران دنیاست و او یک بازیکن شگفت‌انگیز است. با انرژی و استعداد ویژه‌ای به رئال مادرید آمده است تا جام‌های زیادی کسب کند. من چندین بازی از او دیده‌ام و می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارد. با او گفتگوی خوبی داشتم. به‌عنوان یک هوادار منچستر یونایتد، به جود گفتم کار فوق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان انجام دادی. خوشحالم کردی، چون ما نمی‌توانستیم دوباره شاهد سه‌گانه دیگری از منچسترسیتی باشیم.

بیشتر بخوانید: رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم)
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • بهترین گل های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو / فیلم
  • باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • ژاوی: رئال مادرید دو بار بهترین تیم دنیا را حذف کرده و این شانسی نیست