Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، «محمد قادری» فرمانده نیروهای دفاع ساحلی وابسته به انصار الله یمن در گفتگو با شبکه الجزیره گفت: اگر کشورهای متجاوز در روند فعالیت بندر الحدیده مانع تراشی کنند بنادر جبل علی واقع در دبی و جده واقع در عربستان در تیر رس موشکهای یمن قرار خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: ما می توانیم به کشورهای متجاوز دست پیدا کنیم و عمق خاک عربستان و امارات را هدف قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش ما به تجاوزات این کشورها شدید و غیر قابل پیش بینی خواهد بود.

قادری تاکید کرد: بندر الحدیده تنها رگ حیاتی است که یمن از آن تغذیه می کند و اگر علیه آن اقدامی انجام شود ما عمق خاک عربستان و امارات را در آینده نزدیک هدف قرار خواهیم داد. نیروهای دریایی و دفاع ساحلی تاکنون به صورت واقعی وارد این جنگ نشده است و این جنگ بر تمام جهان تأثیر گذار خواهد بود. جامعه بین الملل باید برای متوقف کردن هرگونه حماقتی از سوی کشورهای متجاوز وارد عمل شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود

به گزارش همشهری آنلاین،‌ براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روزهای سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) یا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود موج بارشی جدیدی به کشور همراه خواهیم بود که با وقوع بارش‌های خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی کشور همراه خواهد شد.

همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

کد خبر 847196 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • تصاویری دیده نشده از حال و هوای شهر مکه در ۷۰ سال قبل
  • (عکس) تصاویری دیده نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • (تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟! | اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی استفاده می‌کند که ....
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟