Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ غلامرضا بناری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: سربازان در ایام دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی به جهانیان ثابت کردند که برای نگهبانی و حراست از میهن، از گران بهاترین سرمایه زندگی که جان ناقابل است می‌گذرند.
وی در ادامه، بارزترین خصوصیات مومنین را تقوا و پرهیزکاری دانستند و اظهار داشتند:عزیز و محبوب شدن مومنین به واسطه تقوای آن هاست و این شاخصه امروز در بین جوانان انقلابی ما، به ویژه سربازان عزیز موج می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، سربازان را ذخیره نظام دانسته و تاکید کرد، سربازان قدر دوران مقدس سربازی را بدانند که یکی از بهترین دوران جوانی است.
در ابتدای مراسم مسئول نیروی انسانی پایور سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم، گفت: جوانان و سربازان باید از حضرت علی اکبر (ع) الگو بگیرند که جانانه در رکاب امام و مقتدای خود جنگید و در نظر او شهادت و کشته شدن از عسل شیرین‌تر بود.
سرهنگ محمد رضا فتحی، پاسداران را به دوست داشتن و گرامی داشتن سربازان، به مانند فرزندان خود توصیه کرد و گفت: ما پاسداران باید با رفتار و منش صحیح، الگویی مناسب برای سربازان در طول مدت خدمت مقدس سربازی باشیم.
وی سربازان را به رعایت نظم و انظباط فردی و اجتماعی سفارش کرد و به صورت صمیمانه به بررسی مشکلات و درد دل‌های سربازان گوش داد و مواردی را مرتفع و برطرف کرد.
در پایان مراسم از چهار سرباز نمونه در زمینه های؛ سرباز و خانواده- سرباز و تربیت بدنی- سرباز و وظیفه شناسی-سرباز و علم و فن آوری تجلیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با شب میلاد دومین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسم ضیافت افطاری و اکرام ایتام در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم، حاضرین مهمان سفره اطعام کریمانه امام حسن مجتبی (ع) بودند و شب میلاد آن امام همام را جشن گرفتند.

اجرای برنامه‌هایی چون اجرای تئاتر و مداحی، سخنرانی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بودند.

کد خبر 6062711 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی