Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ مسعود فروزان اظهار داشت: ماموران انتظامی گرگان پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه، موفق به کشف انبار دپو لاستیک شدند.

سرهنگ فروزان افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از این محل، 3 هزار و 200 حلقه لاستیک احتکار شده کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالای احتکار شده از سوی کارشناسان بیش از 11 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه برخورد با مخلان امنیت بازار و مفسدان اقتصادی در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد، با هشدار به افرادی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند، گفت: پلیس با همه توان به مبارزه با محتکران و اخلال‌گران اقتصادی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در بازرسی از انباری واقع در شهر اصفهان ۳۵ میلیارد ریال انواع لوازم آشپزخانه قاچاق را کشف و توقیف کردند.
سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و پرونده متهم برای بررسی بیشتر تحویل مراجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر