Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

آدام همتی بازیکن جوان پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان گفت: به نظرم گل قشنگی بود خداراشکر می کنم، فقط خوشحالم توانستم کمک کوچکی کنم تیمم ببرد، قبل از دربی و بازی با السد قطر این سه امتیاز خیلی مهم بود . از کادرفنی و برانکو تشکر می کنم و بچه ها که کمک کردند تا این برد شیرین را بدست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره شادی گلش هم گفت: راستش را بخواهید آن لحظه در سرم هیچ فکری نداشتم، فقط توپ را دیدم و من خیلی روی شوت و سانتر تمرین می کنم. از تمریناتم استفاده کردم و شوت زدم و رفت توی دروازه چسبید. ادای کسی را نمی خواستم در بیاورم. آن لحظه با تمام وجودم خوشحال بودم، چون توانستم اول برای تیمم بازی کنم و بعد گل بزنم. من با داداش کوچکم خیلی نزدیک و صمیمی هستم، الان 3-4 ماه است او را ندیدم چون کانادا است و این جا تنها هستم، او در تیم دانشگاه بازی می کند و گل زد و اینطوری 21 را نشان داد و عکس گرفت که کلی هم  در کانادا پخش شد . می خواستم این را برایش انجام بدهم چون خیلی صمیمی هستیم و خیلی وقت است که نتوانستم او را ببینم.

آدام در پاسخ به این سوال که آیا از دیشب با پدربزرگت صحبت کردی یا نه؟ گفت: با پدربزرگم صحبت کردم، خیلی خوشحال بود و بابت این موضوع به من تبریک گفت و می گفت لیاقتش را دارم. من هیچ انتظاری ندارم که تلاشم را کم کنم و همین طور بیشتر و بیشتر می شود. برادر کوچک به صورت تفریحی فوتبال بازی می کند.

او در ادامه به صحبت قدیمی کارلوس کی روش راجع به خودش گفت: من یک بازیکنم، من فقط باید تلاش کنم، تمرین کنم و بهتر و بهتر شوم تا پیشرفت کنم. نه علاقه دارم به این حرف ها ، اما من دوست دارم تلاش کنم.

آدام همتی درمورد اینکه آیا در ادامه امیدوار است تا بازی بیشتری به او برسد یا خیر، گفت: این سوال برای مربی مان است. همانطور که گفتم من تمرینات و تلاشم را می کردم و الان هم ادامه می دهم، نیم فصل دوم هم ادامه می دهم، این تصمیم کادرفنی است و من همینطور تمرین می کنم.تنها وظیفه ام به عنوان یک بازیکن تمرین کردن است.

او درباره پیش بینی اش راجع به دربی پاسخ داد: سومین دربی من است. شما که می بینید هر روز واقعا بچه ها تلاش و کار می کنند. با تمام وجود تمرین می کنند و امیدوارم یک نتیجه خوبی بگیریم تا هواداران شاد شوند. من نه آنالیزورم نه چیزی، نمی توانم پیش بینی کنم.

بازیکن پرسپولیس در پایان به برنامه فشرده این تیم گفت: کادرفنی یک ریکاوری خیلی خوب می کند و نشان داده اند کارشان را خیلی خوب بلدند و باعث شده اند بچه ها سرحال باشند. اگر همین طور ادامه دهیم می توانیم یک نتیجه خوب بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی شادی کانادا فوتبال نیم فصل دوم پرسپولیس شادی قطر کارلوس کی روش نیم فصل دوم پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال