Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@06:49:15 GMT

مقصران حادثه تصادف تانکر چه کسانی هستند؟

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۴۶۴۱

مقصران حادثه تصادف تانکر چه کسانی هستند؟

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وزارت نفت و پلیس راه در ارتباط با حادثه تصادف اتوبوس تهران - کرمان با تانکر حمل سوخت مسئول هستند، گفت: با توجه به افزایش این قبیل تصادفات، مجلس طرحی را ارائه خواهد داد که به موجب آن تردد تانکر‌های سوخت در ساعات شب کاملا ممنوع شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید احسن علوی اظهار داشت: واقعیت این است که تانکر‌های حمل سوخت نباید از ساعت ۶ عصر به بعد در جاده‌ها تردد داشته باشند و این در حالی است که متاسفانه تاکنون در کشور شاهد چندین مورد تصادف‌های وحشتناک و آتش سوزی و فوت ده‌ها نفر بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه پلیس راه باید از ساعت ۶ عصر به بعد از تردد این تانکر‌ها در جاده‌ها جلوگیری کند، گفت: در ساعات شب اغلب رانندگان تانکر‌های حمل سوخت دچار خستگی و خواب آلودگی شدید می‌شوند که نتیجه آن وقوع چنین اتفاقات تلخ و تصادفات ناگواری است.
علوی با بیان اینکه حمل مواد سوختی قواعدی دارد، عنوان کرد: حتما باید خودروی دیگری از سمت جلو این تانکر‌ها را مشایعت کند، ولی متاسفانه این اتفاق نمی‌افتد. ضمن اینکه این تانکر‌ها باید GPS داشته باشند که ظاهرا برخی از آن‌ها GPS دارند و برخی هم ندارند و اگر داشته باشند پلیس راه می‌تواند کنترل‌های لازم را انجام دهد. البته اگر پلیس راه مانع از تردد تانکر‌های حمل سوخت در ساعات شب شود، حتی نیازی به GPS وجود نخواهد داشت.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس در خصوص این موضوع که چه نهاد‌هایی مسئول حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حمل سوخت هستند، گفت: وزارت نفت عنوان می‌کند که این تانکر‌ها متعلق به بخش خصوصی هستند، اما با این وجود مسئولیت این حادثه تصادف متوجه وزارت نفت و پلیس راه است و باید نظارت فائقه‌ای داشته باشند.
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه این کمیسیون حتما به این موضوع ورود خواهد کرد، اظهار داشت: به طور حتم طرحی را ارائه خواهیم داد که به موجب آن تردد تانکر‌های سوخت در ساعات شب و از ساعت ۶ عصر به بعد کاملا ممنوع شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حادثه تصادف اتوبوس و تانکر سوخت تصادف تصادف اتوبوس و تانکر سوخت حوادث رانندگی پلیس راه وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه خبر داد.

محمد جواد امیری گفت: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

 به گزارش روابط عمومی  اورژانس تربت حیدریه وی ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر