Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

مجتبی آقایی دبیر 5 دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، حدود یک ماه است که از دبیری دوره دوازدهم استعفا داده و به گفته او هادی مظفری مدیر کل هنرهای تجسمی، انتخاب دبیر این دوره را به انجمن های تخصصی تجسمی واگذار کرده است.

 سعید اسلام زاده مدیر روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در چند روز آینده جلسات نهایی شورای سیاستگذاری جشنواره تجسمی فجر برگزار می شود و در نهایت دبیر دوازدهمین دوره با رای اعضای شورا انتخاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه با توجه به رویکردهای مختلف هر انجمن، نمایندگان هر رشته چگونه بر سر انتخاب یک نفر به اتفاق نظر خواهند رسید، اظهار کرد: از هر انجمن یک نفر که پیشکسوت آن رشته و مورد اعتماد اعضاست، در شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی تجسمی فجر حضور دارد. با تبادل نظر این نمایندگان در نهایت فردی که مورد تایید همه انجمن هاست، انتخاب می شود.

اسلام زاده با بیان اینکه با ورود مدیریت جدید در هر بخش، ایجاد تغییر و تحولات یک امر طبیعی است؛ افزود: مجتبی آقایی 5 سال از دوره ششم تا یازدهم جشنواره تجسمی فجر دبیر بود. این دوره به خواست خود از جشنواره خداحافظی کرد اما در کل باید بدانیم که با حضور مسئولین جدید ممکن است برخی ساختارها تغییر کند. همانند جشنواره تئاتر و موسیقی فجر که سیاست آن جشنواره ها هم دستخوش تغییر و تحولات مدیریتی قرار گرفت.  

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جشنواره بین المللی مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد جشنواره تجسمی فجر تئاتر موسیقی جشنواره بین المللی جشنواره تجسمی فجر مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرهای تجسمی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، رئیس انجمن پاورلیفتینگ استان خوزستان با بیان اینکه در این رقابت‌ها بیش از ۱۵۰ شرکت‌کننده در قالب ۲۲ تیم از ۱۷ شهرستان حضور داشتند، گفت: این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شد.

رضا حسین‌پور شناسایی برترین‌ها و منتخبان تیم استان برای حضور در رقابت‌های کشوری را از اهداف برگزاری این رقابت‌ها برشمرد و افزود: این مسابقات در دو بخش با لوازم و بدون لوازم باکیفیت بسیار خوبی و با حضور قهرمانان خوب استان برگزار شد و جا دارد از میزبانی بسیار خوب این دور از مسابقات و از آقای شهنی فیض ریاست محترم اداره ورزش شهرستان و رئیس هیات بدنسازی مسجدسلیمان و همچنین کادر اجرایی انجمن پاورلیفتینگ تشکر و قدردانی کنم.

وی در خصوص نحوه اعزام تیم به مسابقات کشوری بیان کرد: معمولاً سؤالی که همیشه از سوی برخی ورزشکاران از ما پرسیده می‌شود که چرا در مسابقات استانی مقام می‌آوریم؛ ولی به مسابقات اعزام نمی‌شویم؟ باید خدمت این دسته از ورزشکاران عرض کنم که درست است که کسب عنوان در مسابقات استانی ملاک است؛ اما مهم‌ترین فاکتور ما برای اعزام به مسابقات میزان وزنه ثبت شده توسط ورزشکار است و رکورد آن ورزشکاری که در مسابقات استانی مقام می‌آورد با رکوردهای اول تا پنجم سطح کشور مقایسه می‌شود و همیشه بهترین رکوردها را به جهت کسب عنوان برای استان عزیزمان در میادین ملی اعزام می‌کنیم حتی افرادی که تا سوم و چهارمی هم شانس دارند در کنار تیم خواهند بود.

حسین‌پور در ادامه گفت: جلسه انجمن در طی روزهای آینده برگزار می‌شود که نفرات برتر این مسابقات را توسط کمیته فنی انجمن مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و وزنه‌های را که ثبت کرده‌اند را با وزنه‌های ثبت شده ادوار گذشته در سطح کشور مقایسه می‌کنیم و بهترین رکوردها که شانس مدال خواهند داشت با حمایت آقای قاسمی ریاست محترم هیات استان که همیشه یارویاور ما بودند به مسابقات کشوری اعزام خواهیم کرد.

رئیس انجمن پاورلیفتینگ خوزستان در خصوص برنامه‌های آتی انجمن در سال ۱۴۰۳ بیان کرد: برگزاری دوره های مربیگری، داوری، همسان سازی داوری در پاورلیفتینگ و همینطور در بخش بانوان ان شالله مسابقات پرس‌سینه بانوان را خواهیم داشت که در اوایل خرداد خواهد بود، تاریخ دقیق و بخشنامه مسابقات از سوی هیات استان اعلام خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897553

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور