Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@14:31:34 GMT

کاپیتان‌های تیم ملی را پشیمان نکنیم

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۴۸۵۳

صراط: محمد تقوی درباره تساوی بدون گل تیم تراکتورسازی مقابل پدیده خراسان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: من پیش از بازی به بچه‌ها گفتم از نظر من لیگ از این هفته برای ما شروع شده است و کاری نداریم در شش هفته گذشته چه نتایجی کسب شده و اصلاً کجای جدول هستیم. لیگ برای ما از بازی با پدیده شروع شد و اولویت‌مان هم این بود که در بازی‌های خارج از خانه نه تنها شکست نخوریم، بلکه گلی هم دریافت نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرورزشی، وی افزود: نتیجه دیدار با پدیده اگر، ۲ - ۲ یا یک - یک می‌شد، من ناراضی بودم، فقط الان از این بابت راضی هستم که موفق شدیم دروازه‌مان را پس از مدت‌ها در یک بازی بسته نگه داریم. این یک قدم رو به جلو برای ماست، اما تساوی نتیجه خوبی نیست. ما برای پیروزی به زمین رفته بودیم. ضمن اینکه من فقط چهار روز با بچه‌ها کار کردم و بهانه‌ای هم نمی‌آورم. در این چهار روز تنها کاری که می‌توانستم انجام بدهم این بود که سیستم دفاعی تیم را درست کنم، چون برای اینکه یک تیم را بسازیم، باید ابتدا سیستم دفاعی را درست کنیم. تا حد زیادی هم توانستیم این مشکل را برطرف کنیم و بعد پله به پله جلو برویم. در تیم ما بازیکنان وظیفه خودشان را به خوبی می‌دانند، اما وظیفه بازیکنان کناری خود را نمی‌دانند، این همان درک متقابل است که زمان می‌برد در تیم ایجاد شود.
سرمربی موقت تیم تراکتورسازی در مورد عملکرد اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در این تیم تصریح کرد: حاج‌صفی بعد از جام جهانی بازی نکرده بود و الان هم از عملکرد او راضی هستیم. به طور کلی دوست دارم مطلبی را در مورد این بازیکنان بگویم. از نظر من اضافه شدن بازیکنانی مانند حاج‌صفی، شجاعی و دژاگه که در جام جهانی بازی کرده‌اند به هر لیگی، باعث می‌شود کیفیت آن لیگ بالا برود. یعنی وقتی در فوتبال دنیا به لیگ‌های کشور‌ها امتیاز می‌دهند، منظورشان این است که چند بازیکن از آن لیگ در جام جهانی بازی کرده‌اند. حالا با اضافه شدن این بازیکنان به لیگ ما، کیفیت لیگ برتر بالا می‌رود و ما امتیاز بیشتری در رده‌بندی لیگ‌های آسیا می‌گیریم.
تقوی ادامه داد: موضوع بعدی این است که من واقعاً متأسفم که فشار بی‌اندازه‌ای روی این بازیکنان (شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی) است. این بازیکنان به لیگ ایران آمده‌اند تا فوتبال بازی کنند و باید از آن‌ها استقبال کنیم. من به خاطر برخی از برخورد‌ها متأسفم. این بازیکنان دِین خود را به فوتبال ایران ادا کرده‌اند و حالا نوبت فوتبال ایران است که دِین خود را به آن‌ها ادا کند. لازم نیست کار خاصی کنیم، فقط به آن‌ها احترام بگذاریم. متأسفانه برخی چیز‌ها در داخل و بیرون زمین می‌بینم که ناراحتم می‌کند. من به عنوان مربی تحت هر شرایطی حامی بازیکنانم هستم و اجازه نمی‌دهم به آن‌ها بی‌احترامی شود. ضمن اینکه آن‌ها هم بازیکنان بزرگی هستند و با این فشار‌های روانی آشنا هستند و مشکلی از این بابت ندارند. اعتقاد دارم شأن و شخصیت این بازیکنان به حدی بالاست که نباید نخبه‌کشی کرده و آن‌ها را از برگشتن به ایران پشیمان کنیم. من فقط می‌توانم همین را بگویم. من به عنوان مربی تمام تلاشم این است که این بازیکنان بتوانند تمام توانایی خود را در زمین نشان دهند.
وی در مورد جلسات متعددی که با علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برگزار می‌کند، گفت: من با اسدی دوست هستم و بیشتر جلسات‌مان کاری نیست. ما هر دو شاگرد مرحوم دهداری هستیم و دوستی چندین ساله‌ای با هم داریم. ایشان مدیرعامل باشگاه و مقام بالاتر من است، اما لطف دارد و کنار من می‌آید و با هم در مورد مسائل مختلف صحبت می‌کنیم.
سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم و اینکه تا چه زمانی مسئولیت هدایت سرخپوشان تبریزی را بر عهده خواهد داشت، عنوان کرد: هیچ چیز مشخص نیست. تا زمانی که به من بگویند مسئولیت داری، در تیم هستم. الان مأموریتم این است که تراکتورسازی را مدیریت کنم. تمرکزم هم روی همین مسئله است تا مدیریت باشگاه تصمیم نهایی خود را در مورد سرمربی بگیرد. تا آن زمان هم با توجه به اینکه من با این باشگاه قرارداد دارم، ممکن است یک روز به عنوان سرمربی، یک روز مربی و یک روز هم به عنوان آنالیزور کار کنم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محمد تقوی تراکتورسازی تبریز لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر در رمضان خودسازی نکنیم زیانکار می‌شویم

رئیس قوه قضائیه گفت: اگر نتوانیم از فرصت بی‌نظیر ماه مبارک رمضان برای استغفار و توبه و خودسازی و مواسات بهره بگیریم قطعا مغبون و زیانکار خواهیم بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز سه‌شنبه (7 فروردین) در دیدار نوروزی کارگزاران بخش‌های مختلف و مسئولان قضایی با وی، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و معنویت، این امر را از الطاف بسیار مبارک و فرخنده دانست و بر ضرورت بهره‌مندی و تمتع از لحظه به لحظه ماه ضیافت الهی تاکید کرد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مهم ماه رمضان آن است که در این ماه، بندگان خدا به میهمانی خدا دعوت شده‌اند، همچنان که پیامبر اکرم(ص) در خطبۀ آخرین جمعه ماه شعبان پس از معرفی ماه رمضان فرمود: «هُوَ شَهْرٌ دُعیتُمْ فیهِ إِلَی ضِیافَةِ اللَّهِ وَ جُعِلْتُمْ فِیهِ مِنْ أَهْلِ کرَامَةِ اللَّهِ أَنْفَاسُکمْ فِیهِ تَسْبِیحٌ وَ نَوْمُکمْ فِیهِ عِبَادَةٌ وَ عَمَلُکمْ فیهِ مقْبُولٌ وَ دُعاؤُکمْ فِیهِ مُسْتَجَابٌ» ماه رمضان، ماهی است که در آن به میهمانی خدا دعوت شده، و از شایستگان کرامت الهی قرار داده شده اید. نفسهایتان در آن تسبیح، خوابتان در آن عبادت، عملتان در آن پذیرفته و دعایتان در آن مورد اجابت است.

عزم قوه قضائیه برای حمایت از تولیدکنندگان و تحقق شعار سال

رئیس عدلیه بیان داشت: ماه مبارک رمضان، هم ماه استغفار و انابه است و هم ماه مواسات و نیکی کردن به همنوعان است؛ ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مواسات و کمک‌های مؤمنانه است و این کمک ها می تواند به اشکال مختلف مالی و فکری و روحی غیره باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به دعای «اَللّهُمَّ اَدْخِلْ عَلی اَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُورَ، اَللَّهُمَّ اَغْنِ کُلَّ فَقیرٍ، اَللّهُمَّ اَشْبِعْ کُلَّ جائعٍ، اَللّهُمَّ اکْسُ کُلَّ عُرْیانٍ ...» که در ماه مبارک رمضان پس از هر نماز خوانده می شود، گفت: اگر نتوانیم از فرصت بی‌نظیر ماه مبارک رمضان برای استغفار و توبه و خودسازی و مواسات بهره بگیریم قطعا مغبون و زیانکار خواهیم بود.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به شعار سال ناظر بر«جهش تولید با مشارکت مردم»، ضمن بیان این مطلب که ما مسئولان و کارگزاران نظام، تکلیف سنگینی در راستای خدمت به مردم و کشور برعهده داریم، گفت: باید همه قوا و دستگاه‌ها در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال و فراهم آوردن الزامات آن، با یکدیگر همکاری و هماهنگی و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا بجای درمان های گران قیمت از سقز استفاده نکنیم؟
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل
  • اگر در رمضان خودسازی نکنیم زیانکار می‌شویم
  • دکلان رایس کاپیتان انگلیس مقابل بلژیک