Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:23:37 GMT

جوانان موتور متحرکه توسعه پایدار هستند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۴۹۶۸

جوانان موتور متحرکه توسعه پایدار هستند

به گزارش ایرنا، محمد علی شجاعی عصر روز دوشنبه در 'دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری' در دانشگاه اصفهان افزود : با انگیزه ترین بخش جامعه جوانان هستند که برای هر حرکتی آمادگی دارند.
وی اضافه کرد : مبنای حرکت انقلاب و دفاع مقدس جوانان بودند و امروز باید از این ظرفیت نهایت بهره برداری را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار اصفهان با اشاره به نقش اصفهان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، تصریح کرد : جوانان اصفهان علاوه بر نقش آفرینی بی بدیل در دفاع مقدس، پایگاه علمی و تحقیقاتی بسیاری قوی را تشکیل داده اند که با تکیه بر آنها می توان بسیاری از معضلات کشور را حل کرد.
وی خاطرنشان کرد : جوانان اصفهان در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات خلاقیت ها و نوآوری های بسیاری ارائه کرده اند و پویایی چشمگیری داشته اند.
در چند دهه قبل پیرامون شاخص های رشد اقتصادی در مجامع علمی و مجامع بین المللی سخن به میان می آمد، ولی به مرور زمان این شاخص های 'توسعه' جایگزین آن شد.
وی بیان کرد : شاخص های رشد به علت تک بعدی بودن کم کم جای خود را به شاخص های 'توسعه متوازن' و 'توسعه پایدار' داد زیرا بخش های مختلف اجتماع از جمله آموزش و پرورش، اقتصاد، فرهنگ، سیاست و دیگر بخش ها باید متوازن رشد پیدا کنند تا پایداری را برای جامعه به ارمغان آورند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان ادامه داد : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف و به ویژه دولت یازدهم و دوازدهم مساله توسعه پایدار مد نظر بوده است.
وی تاکید کرد : توسعه پایدار تنها به مساله محیط زیست خلاصه نمی شود بلکه ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و آموزشی را شامل می شود.
شجاعی اضافه کرد : مگر می شود از توسعه پایدار سخن گفت و مشارکت اجتماعی را نادیده گرفت زیرا هرچه در صد مشارکت اجتماعی بیشتر باشد، آحاد جامعه برای توسعه بهای بیشتری پرداخت می کنند و دولت و حاکمیت را همراهی می کنند.
به گفته وی با کمی کردن شاخص ها باید از آنها به عنوان ابزاری برای سنجش فعالیت ها و مدیریت های شهری بهره برد تا میزان موفقیت ها محسوس شود.
'دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری' با هدف تبیین راهکارهای بهره گیری از جوانان در توسعه پایدار شهری توسط شورای عالی جوانان استان اصفهان عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان استان و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دوشنبه برای افتتاح چند طرح، حضور در چند برنامه از جمله شورای اداری اصفهان و گفتمان توسعه شهری و بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی به این استان سفر کرد.
وی فردا سه شنبه به شهرهای استان اصفهان از جمله نطنز و گلپایگان سفر می کند.
6026/7134/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 آموزش و پرورش توسعه پایدار شورای اداری مد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش قدس آنلاین،  طبق اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای کلانشهر اصفهان بر روی عدد ۱۴۰ (AQI) قرار دارد و به گروه‌های حساس توصیه می‌شود از تردد و ورزش در فضای باز خوداری کنند.

شرایط هوا در ایستگاه‌های ۲۵ آبان، انقلاب، رهنان، احمدآباد، زینبیه، فرشادی، کاوه، کردآباد و ولدان در شرایط قرمز و ناسالم برای عموم مردم دارد.

شاخص کیفی هوا در ایستگاه های خرازی و میرزاطاهر ناسالم برای گروه‌های حساس است و در ایستگاه‌های پارک زمزم، پروین، سپاهان‌شهر و فیض شرایط قابل قبولی دارد.

همچنین شاخص کیفیت هوا در کاشان، نارنجی و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است و در خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، زرین‌شهر، سگزی و قهجاورستان شرایط سالم و قابل قبول را نشان می‌دهد.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی