Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، میرآخرلو معاون رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در برنامه تیتر امشب در خصوص نظارت بر بازار اظهار داشت:نرخ کالاها  بر حسب اینکه در چه گروه بندی قرار گرفته و اینکه از ارز 4200 تومانی بهره می برد یا خیر  به صورت خوداظهار یاز سوی تولیدکنندگان در سامانه 124 اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فروش کالا با قیمت هایی غیر از نرخ اعلامی در این سامانه عین تخلف است که باید رسیدگی شود و میزان پرونده هایی که در خصوص گران فروشی تشکیل شده  بالاست.

میرآخرلو تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل صرفه اقتصادی میزان بسیاری از کالاها به خارج افزایش یافته است .

معاون سازمان حمایت در خصوص افزایش قیمت رب گوجه گفت: تا پیش از این هم رب و هم گوجه صادرات می شد در یک مقطع  زمانی در تامین مشکل پیدا شد و مصرف کننده ها هم ولع خرید پیدا کردند و احتکار خانگی شکل گرفت.

میرآخرلو تاکید کرد: ما اکنون هیچ مشکلی در تامین 25 قلم کالای اساسی نداریم اما حس نگرانی از کمبود و گرانی باعث خرید بیش از نیاز مصرف شده است.

وی در خصوص فعالیت سامانه های جامع تجارت و گمرک و سامانه انبار ها گفت: این سامانه ها همگی فعال هستند.

میرآخرلو در پاسخ به این سوال که اگر همه سامانه ها فعال است چرا از مردم درخواست معرفی انبارهای احتکار می شود گفت :  به طور مثال کالایی همچون تلویزیون از واحد تولیدی خارج می شود از واحد توزیعی هم فروش می رود این ها در سامانه های جامع ثبت می شود اما بعد در خانه ها نصب نمی شود و احتکار خانگی شکل می گیرد.

معاون سازمان حمایت در خصوص مشکل کمبود پوشک اظهار داشت:این مشکل  بخشی مربوط به کمبود مواد اولیه و افزایش قیمت آن بود اما میزان توزیع  آن در بازار تغییر نکرد،این کالا به یکباره از سطح بازار جمع شد تا نارضایتی ایجاد کند.

میرآخرلو  در خصوص عدم ثبات در قیمت کالاها تاکید کرد:ملاک عمل قیمت درج شده روی کالا است و در غیر اینصورت حتما تخلف صورت گرفته و سازمان حمایت و اتاق اصناف مسئول پیگیری آن هستند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت کالا احتکار گران فروشی سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کنند. ‌

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747362

دیگر خبرها

  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد