Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد تصمیم نژادپرستانه رژیم صهیونیستی برای تخریب روستای فلسطینی الخان الاحمر در حومه قدس اشغالی را محکوم کرد. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از معا، شورای حقوق بشر اقدامات غیرقانونی اشغالگران صهیونیست و تصمیم آنها برای تخریب منازل مردم فلسطین در روستای الخان الاحمر در شرق قدس اشغالی را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در نشست شورای حقوق بشر تدوین قانون نژادپرستانه موسوم به قانون قومیت یهودی و نیز تصمیم دادگاه عالی اسرائیل در رد اعتراض فلسطینی‌ها به تخریب منازلشان در روستای الخان الاحمر و تهدید ساکنان آن برای تخلیه منازلشان تا اول اکتبر را محکوم کردند.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در پنجم ماه جاری میلادی، دادخواست اهالی روستای خان الاحمر را برای جلوگیری از تخریب روستایشان و اخراج خود رد کرد و  تصمیم گرفت طی یک هفته آن را تخریب کند.

در این گزارش آمده است که در روستای الخان الاحمر حدود  200 فلسطینی زندگی می کنند که 53 درصد آنها کودکان هستند،  نام 95 درصد ساکنان این روستا به عنوان آواره از سوی آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل(آنروا) ثبت شده است.

پیشتر دادگاه صهیونیستی در ماه می حکم به تخریب این روستایی داده بود که در مدرسه آن، 170 دانش آموز از مناطق مختلف درس می‌خوانند.

انتهای پیام/

 

R36355/P36355/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مجلس» یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا را محکوم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن دهنوی در جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌ها است. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست‌ عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشورهای غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوع دوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیروهای پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمان دوا نخواهد کرد.

کد خبر 6093152 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا محکوم شد
  • «مجلس» یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا را محکوم کرد
  • تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم