Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحراییان فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: ظرف ۲ روز گذشته ۲ مورد حمله به خودرو‌های سنگین و یک مورد سنگ پرانی در محدوده شهرستان جهرم گزارش شد که در حادثه سنگ پرانی به یک دستگاه کامیون الوند، راننده این وسیله نقلیه از قسمت سر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بنا به گفته پزشک معالج، هم اکنون حال عمومی این راننده رضایت بخش است.

صحرائیان ادامه داد: در پی وقوع این حادثه، اقدامات اطلاعاتی و امنیتی آغاز و چند نفر از عاملان سنگ پرانی، شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده برای دستگیر شدگان، آن‌ها به مرجع قضایی تحویل داده شدند و با انجام رسیدگی قانونی و قضایی به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

صحراییان گفت: در حال حاضر نیرو‌های انتظامی و بسیج در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان مستقر و در حال گشت‌زنی هستند و امنیت و تردد در راه‌های اصلی و فرعی جهرم به طور کامل برقرار است.

وی، شایعه‌ها و مطالبی را که در ۲ روز گذشته از طریق فضای مجازی در این زمینه انتشار یافته، تکذیب کرد و گفت: مردم نباید به این مطالب کذب، اعتنایی داشته باشند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

منبع: ایرنا
انتهای پیام/ر

جزئیاتی از حادثه سنگ پرانی به یک دستگاه کامیون الوند در جاده جهرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل فرمانداری حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود