Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیل کازبی، بازیگر آمریکایی که به اتهام تعرض جنسی مجرم شناخته شده است روز دوشنبه برای اطلاع از حکم صادره علیه خود به دادگاه رفت.

به گزارش یورونیوز؛ این هنرپیشه ۸۱ ساله پیش از این در ماه آوریل به اتهام تعرض جنسی به زنی به نام آندرئا کونستان در سال ۲۰۰۴ میلادی گناهکار شناخته شده بود.

رئیس دادگاهی در ایالت پنسیلوانیا روز دوشنبه در مورد محکومیت احتمالی بیل کازبی به زندان تصمیم گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیل کازبی اولین چهره سرشناسی است که پس از آغاز جنبش زنان و مردان برای افشای موارد سوءاستفاده جنسی در پائیز سال گذشته به اتهام تعرض جنسی گناهکار شناخته می شود. نام بسیاری از مردان قدرتمند در عرصه های هنری و سیاسی در جریان این جنبش که «من نیز» (MeToo) نام گرفت به عنوان سوءاستفاده کنندگان جنسی مطرح شد.

بیل کازبی که ستاره یک برنامه کمدی تلویزیونی در دهه ۱۹۸۰ بود در گذشته محبوبیت زیادی داشت. این در حالی است که اکنون بیش از ۵۰ زن او را به سوءاستفاده جنسی متهم کرده اند.

بیل کازبی ممکن است به حداکثر ۳۰ سال حبس محکوم شود. او اکنون بخش زیادی از بینایی خود را از دست داده است و از نظر جسمی در شرایط نامناسبی به سر می برد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بازیگر آمریکا تعرض جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که تحت پوشش خدمتکار منزل اقدام به سرقت طلاجات زن سالمند اصفهانی کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت طلاجات یک زن سالمند اصفهانی، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و بررسی‌های انجام شده متوجه شدند سارق که از طریق درج آگهی در یکی از سایت‌های اینترنتی به عنوان خدمتکار در منزل مالباخته استخدام شده بود، در فرصت مناسب از غفلت صاحب‌خانه استفاده و اقدام به سرقت طلاجات وی می‌کند و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در این راستا کارآگاهان با تلاش شبانه روزی مخفی‌گاه سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

ترکیان تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند که در صورتی که قصد دارند فردی را جهت انجام امورات منزل و مراقبت از افراد سالمند به‌کارگیری کنند، از طریق مبادی قابل اعتماد و رسمی در این خصوص استفاده و از استخدام افراد ناشناس خودداری کنند.

کد خبر 747017

دیگر خبرها

  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • با تحریک خانوم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات