Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@02:56:10 GMT

عمران خان فاز نترسی برداشت

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۵۳۴۴

عمران خان، نخست وزیر پاکستان در اظهاراتی از بوروکرات‌ها خواست که بدون هیچگونه ترس و نگرانی از اصل شایسته سالاری پیروی کرده و تدابیر سختگیرانه‌ای در قبال فساد اتخاذ کنند.

او در ادامه اظهاراتش با اشاره به سیاست خارجی پاکستان گفت: پاکستان اهمیت ژئواستراتژیک بالایی در منطقه دارد. در حال حاضر بزرگترین بازار اقتصادی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهاراتش افزود: من امیدواریم که غرور و تکبر از رهبری هند که به تازگی به نمایش گذاشته شد، کنار گذاشته شود. شاید آنها دچار برخی سوءتفاهمات شده باشند. زمانی که ما می‌گوییم که خواهان دوستی هستیم این بدین معناست که ما خواهان پایان فقر در این شبه قاره‌ایم زیرا با گسترش روابط، تجارت نیز احیا می‌شود.

وی ادامه داد: رفتار ما هرگز نباید به عنوان یک ضعف تلقی شود. ما ملتی هستیم که هرگز فشاری از سوی هیچ کشوری حتی از سوی یک قدرت جهانی قبول نمی‌کنیم. اگر هند و آمریکا، پاکستان را تهدید کنند در این صورت تمام ملت برای پایان آن تهدیدات متحد می‌شوند.

نخست وزیر پاکستان در ادامه تاکید کرد که دولت تحریک انصاف هرگز کسی را تحت فشار قرار نخواهد داد که کار اشتباهی انجام دهد.

او در ادامه اظهاراتش از دولتمردان خواست که شایسته سالاری و عدالت را در سرلوحه کار خود قرار دهند و گفت: در چنین حالتی شما می‌توانید اعتماد عمومی از دست رفته را دوباره به دست آورید.

او در ادامه اظهاراتش از بوروکرات‌ها خواست که سیستم دولتی کنونی را اصلاح کنند.

عمران خان گفت: ما شما را تقویت می‌کنیم و شما ملت را تقویت خواهید کرد.

وی در ادامه گفت، آنها باید توصیه‌های دولت کنونی را به عنوان یک فرصت طلایی برای انجام کارهایشان مد نظر قرار دهند زیرا هیچ دولت دیگری در آینده چنین آزادی را به آنها نخواهد داد.

او در ادامه اظهاراتش بر لزوم اجرای اصلاحات در حوزه پلیس و اجرای سختگیرانه‌تر قوانین برای مبارزه با فساد در کشور شد و گفت: فساد یکی از بزرگترین دلایل وضعیت کنونی اقتصاد کشور است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پاکستان سیاست خارجی فقر تجارت دولت مد اقتصاد کشور اقتصاد کشور پاکستان سیاست خارجی عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «سما تی وی»، در این انفجار که در منطقه «خضدار» از نواحی ایالت بلوچستان پاکستان رخ داد یک بمب مغناطیسی نصب شده بر روی خودرو به دست تروریست‌ها منفجر شده است.
رسانه‌های پاکستان با بیان اینکه خودروی مذکور متعلق به رئیس باشگاه خبرنگاران شهر «خضدار» بوده افزود: بر اثر این انفجار علاوه بر «مولانا صدیق منگل» رئیس باشگاه خبرنگاران این شهر دو نفر دیگر نیز کشته شدند.
منابع خبری همچنین از زخمی شدن ۹ نفر دیگر از جمله یک نیروی پلیس خبر داده و افزودند: هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.
تصاویر دوربین‌های مدار بسته محل انفجار نشان می‌دهد که یک تروریست موتورسیکلت سوار یک بمب مغناطیسی را به خودروی رئیس باشگاه خبرنگاران شهر «خضدار» چسپانده و آن را منفجر می‌کند.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه چاپلی کباب توسط آشپز خیابانی اهل پاکستان (فیلم)
  • پایان دور کنونی مذاکرات برای آتش بس در غزه/ هیئت حماس امشب قاهره را ترک می‌کند
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم