Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری-تحلیلی «دیلی بیست» با انتشار گزارشی نوشت در آستانه هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اعضای تندرو در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در تلاش هستند تا به همه بقبولانند که در تلاش برای براندازی نظام در جمهوری اسلامی ایران نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در گفتگو با دیلی بیست، مدعی شد سیاست دولت آمریکا براندازی نظام در ایران نیست. بولتون در ادامه گفت: چیزی که انتظار داریم تغییرات چشمگیر در رفتار آنها (ایرانی ها) است.

در ادامه گزارش دیلی بیست با ابراز تردید درباره صحت اظهارات رسمی بولتون مبنی بر عدم تلاش دولت ترامپ برای تغییر حکومت در ایران، آمده است طبق گزارش چند روز پیش این پایگاه خبری-تحلیلی، رودی جولیانی، وکیل و مشاور رئیس جمهور آمریکا روز شنبه با حضور در گردهمایی (گروهک تروریستی منافقین) که برای تغییر نظام در ایران تلاش می کند، اعلام کرد: پایان جمهوری اسلامی ایران ممکن است در چند روز، ماه یا سال آینده اتفاق بیفتد. اما در نهایت اتفاق خواهد افتاد.

پس از آن بود که مقامات ارشد دولت ترامپ، برای سرپوش گذاشتن بر اظهارات جولیانی دست به کار شدند. برای مثال نیکی هیلی، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، روز گذشته مدعی شد واشنگتن نه در ایران و نه در هیچ کجای دنیا قصد تغییر حکومت ندارد!

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دولت ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست همسایگی دولت سیزدهم

«جمهوری اسلامی ایران، کشورها و ملت‌های همسایه را خویشاوند خود می‌داند»؛ این شاید مهم‌ترین بخش از اولین سخنرانی رئیس‌جمهور است که ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در مراسم تحلیف با حضور مهمانان خارجی و داخلی در مجلس شورای اسلامی اعلام شد و بررسی عملکرد بیش از ۲ سال و ۷ ماهه دولت سیزدهم نشان می‌دهد به این گزاره پایبند بودند و در مسیر تقویت و گسترش ارتباط با کشورهای همسایه حرکت کردند و «مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت سیاست خارجی، ارتقا روابط با کشورهای همسایه» بوده است و «خواهان عزت و اعتلای آنها» بوده‌اند.

خبرگزاری مهر در سلسله گزارش‌هایی به بررسی روابط سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه طی یک‌سال گذشته پرداخته است.

کد خبر 6097420 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • مارکسیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا