Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:12:56 GMT

91 درصد مطالبات گندم کاران خراسان جنوبی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۵۵۳۲

91 درصد مطالبات گندم کاران خراسان جنوبی پرداخت شد

بیرجند - ایرنا - مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: مجموع مطالبات کشاورزان استان از محل فروش گندم 13 میلیارد و 515 میلیون تومان بوده که تاکنون 91 درصد آن پرداخت شده است.

مجید اسداللهی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مابقی مطالبات گندم کاران استان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هفته جاری پنج میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شده است افزود: 100 درصد مطالبات آن دسته از کشاورزانی که تا 23 تیرماه 97 گندم خود را تحویل داده اند، پرداخت شده است.
عضو هیات مدیره و مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: بعد از تاریخ مذکور نیز 50 درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.
وی میزان گندم خریداری شده در استان را بیش از 10 هزار تن اعلام کرد و افزود: امسال قیمت خرید هر کیلوگرم گندم یکهزار و 300 تومان بود که این قیمت برای گندم پاک یکهزار و 352 تومان در نظر گرفته شده است.
اسداللهی یادآور شد: 22 مرکز جمع آوری در استان خراسان جنوبی خرید محصولات کشاورزی را به عهده دارند که بخشی از این مراکز تعاونی های روستایی محلی هستند و چند مرکز دولتی نیز عهده دار این کار است.

** مطالبات کلزاکاران پرداخت شد
وی با بیان اینکه امسال 193 تن محصول کلزا نیز از کشاورزان استان خریداری شده است گفت: 100 درصد مطالبات کلزاکاران شامل 552 میلیون تومان پرداخت شده است.
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی اضافه کرد: هفته گذشته (پایان شهریور و اوایل مهرماه) 200 تن برنج طرح تنظیم بازار با قیمت یارانه ای در استان زیر نظر کارگروه تنظیم بازار جذب و توزیع شده است.
وی گفت: در حال حاضر به جهت موجودی کالاهای تنظیم بازار که در حوزه شرکت غله استان قرار دارد ذخایر کافی و مناسب در استان وجود دارد که در زمان لازم عرضه خواهد شد.
اسداللهی تصریح کرد: کالاهای موجود ذخیره سازی شده در قالب طرح های مختلف که از سوی دولت در سال ابلاغ می شود از جمله عید نوروز، آغاز سال تحصیلی، ماه محرم، رمضان، مصارف دستگاه ها و سازمان های دولتی و سایر توزیع می شود.
7557*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشاورزي شركت غله خريد گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دولت سیزدهم برای حمایت از گندمکاران در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است که نسبت به عملکرد بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه