Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@04:53:17 GMT

صلواتی که پاداش آن صد هزار حسنه است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۵۵۴۸

صلواتی که پاداش آن صد هزار حسنه است


شیخ صدوق روایت مسندی را نقل کرده که در آن به صلواتی اشاره شده و پاداش آن، برابر با صد هزار حسنه اعلام شده است:

امام باقر(ع) فرمود: هر کسی بعد از نماز عصر روز جمعه این صلوات را بفرستد: «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ الْأَوْصِیَاءِ الْمَرْضِیِّینَ بِأَفْضَلِ صَلَوَاتِکَ وَ بَارِکْ عَلَیْهِمْ بِأَفْضَلِ بَرَکَاتِکَ وَ السَّلَامُ عَلَیْهِمْ وَ عَلَى أَرْوَاحِهِمْ وَ أَجْسَادِهِمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ»،[1]

خدايا! درود فرست بر محمّد و خاندان محمّد، آن جانشينان پسنديده او، برترين درودهايت را، و از بهترين بركاتت به آنان ارزانى كن، و سلام بر ايشان و بر جان ها و بدن هاشان و رحمت و بركات خدا بر آنان باد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خدای عزّ و جلّ براى او صدهزار حسنه می‌نویسد و صدهزار گناه از او محو می‌کند و صدهزار حاجت او را برآورده می‌کند و صدهزار درجه او را بالا می‌برد».[2]

--------------------
پی نوشت:
[1]. «خدایا! بر محمد و بر آل محمد، اوصیاء پسندیده او، بهترین صلوات (رحمت) خود را بفرست و بهترین برکت خود را به آنها عطا کن و بر آنان‏ و بر ارواح و اجسادشان سلام و رحمت و برکات خود را بفرست».
[2]. صدوق، محمد بن علی، الامالی، ص 399 – 400، بیروت، اعلمی، چاپ پنجم، 1400ق.



منبع: islamquest.net

منبع: پارسینه

کلیدواژه: صلوات ثواب صلوات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان

داوودی  ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند گفت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • (ویدئو) آموزش فرستادن صلوات توسط بازیکنان تراکتور به گوستاوو
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان