Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:01:25 GMT

اردوغان با روحانی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۶۰۵۰

اردوغان با روحانی دیدار کرد

نیویورک - ایرنا - رئیس جمهور ترکیه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با رئیس جمهوری کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا، در دیدار عصر دوشنبه رجب طیب اردوغان با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی که در محل اقامت رئیس جمهوری ایران انجام شد، دو طرف درباره آخرین تحولات منطقه و توسعه روابط دو جانبه تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیسان جمهوری ایران، ترکیه در نشست مربوط به سوریه که به همراه رئیس جمهوری روسیه در 16 شهریور ماه امسال در تهران
برگزار شده بود هم دیدار کردند.
روحانی برای شرکت در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد عصر یکشنبه وارد نیویورک شد.
وی در دومین روز حضور خود با رئیس کمیته بین المللی المپیک، رئیس جمهوری کوبا، مدیر صندوق بین المللی پول، رئیس جمهوری بولیوی و رئیس اجرایی دولت افغانستان به طور جداگانه دیدار و گفت وگو کرد.
نشست با مدیران رسانه های آمریکایی، مصاحبه با شبکه ام بی سی، سخنرانی در مراسم بزرگداشت نلسون ماندلا از دیگر برنامه های روز دوم حضور رییس جمهوری در نیویورک بود.
اروپام**م.ع**1429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايران تركيه مجمع عمومي 73

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم

رئیس جدید فدراسیون سه‌گانه با تشریح برنامه‌هایش برای بین‌المللی شدن فعالیت‌ها ورزشکاران ایران گفت: به دنبال کسب مدال‌های آسیایی و جهانی، حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۸ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون سه‌گانه امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ برگزار شد. در پایان این مجمع درحالی محمدکاظم حججی با کسب ۲۴ رای به مدت چهار سال رییس فدراسیون انتخاب شد.

محمدکاظم حججی درخصوص انتخابش به‌عنوان رئیس جدید این فدراسیون اظهار کرد: رای اعتماد مجمع به بنده کارم را سخت کرده و در آینده پیش‌رو نیازمند کمک همه هیئت‌های استانی هستم چراکه تک‌بعدی نمی‌توان کار کرد. من خادم ورزش سه‌گانه هستم و برنامه‌هایم ورزشکار محور و هیات محور است. به دنبال تقویت هیئت‌های استانی هستیم و امکاناتی که در استان‌ها هست باید تکمیل شود. چراکه هیئت قوی، موجب جذب ورزشکاران قوی شده و درنهایت فدراسیونی قدرتمند خواهیم داشت.

وی افزود: در بعد بین‌المللی در آینده نه‌چندان دور حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت و به‌دنبال کسب مدال‌های آسیایی و جهانی هستیم.

رئیس جدید فدراسیون سه‌گانه در واکنش به این پرسش که آیا با شهید حججی نسبتی دارد یا خیر گفت: شهید محسن حججی پسرعموی من است، وی توفیق شهادت داشت اما من نه. امیدوارم طوری کارکنیم که پیش شهدا رو سفید باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جدید سه‌گانه دارای سوابق ورزشی بوده یا خیر گفت: سال ۷۰ در رشته دوچرخه‌سواری نخستین مدال کشوری‌ام را کسب کردم. دوچرخه‌سوار بودم و هنوز هم هستم. از سال ۸۳ که فدراسیون سه‌گانه راه‌اندازی شد، وارد رشته سه‌گانه شدم و در کنار آن در رشته دوچرخه‌سواری هم فعالیت می‌کردم. در استان قم هم مربیگری می‌کردم، ورزشکاران سه‌گانه استان قم هنوز هم در زمره بهترین‌های این رشته و مدال‌آوران سه‌گانه هستند. در بعد بین‌المللی در سال ۲۰۰۹ موفق به کسب داوری سطح یک گرفتم. سال بعد در اینچئون هم داوری سطح دو گرفتم. در کارنامه کاری‌ام حضور در ۱۸ مسابقه بین‌المللی در رشته سه‌گانه ثبت شده است. به‌عنوان داور منتخب فدراسیون به بازی‌های آسایی ۲۰۱۸ دعوت شدم و سال ۲۰۲۳ نیز برای قضاوت رقابت‌ها ساحلی بالی دعوت شدم. که هم مربیگری هم داوری کرده‌ام.

رئیس جدید فدراسیون در تشریح برنامه‌هایش برای حضور این فدراسیون المپیکی در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ گفت: یک برنامه چهار ساله کلی دارم. برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ سعی‌مان بر این است که نفرات شاخص از همین حالا پرورش یابند و با توجه به پتانسیل ورزشکاران و مربیان این رشته به دنبال کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس هستیم.

حججی در واکنش به صحبت‌های نایب رئیس بانوان و تاکیدش بر اینکه بانوان این رشته می‌توانند در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا کنند، گفت: بانوان در مسابقات کشوری و بین‌المللی به صورت دواتلون شرکت می‌کردند. راهکاری برای ترای‌اتلون بانوان پیش‌بینی کرده‌ایم، اما با توجه به لباس و پوششی که پیش‌تر بانوان در نظر گرفته شده و فدراسیون جهانی هم این لباس را تصویب کرده، حتماً شرکت بانوان در مسابقات بین‌المللی را در برنامه‌های خود دیده‌ایم و حتی به دنبال گرفتن میزبانی مسابقات کشورهای اسلامی در جزیره کیش هستیم.

منبع: ایرنا کد خبر 745511

دیگر خبرها

  • اولین تصویر از دیدار وزاری خارجه ایران و اردن در نیویورک
  • حضور رئیس جمهور در بین مردم شاهرود
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • اردوغان: اسرائیل به دنبال ایجاد یک درگیری منطقه ای است/ کشورهایی که در مورد حمله به کنسولگری ایران سکوت کردند، برای حمایت از اسرائیل به میدان آمدند
  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی