Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردشگری > جهانگردی - هتلی در سکونتگاه سانگژیانگ چین در حال ساخت است که با ویژگی‌های منحصربه‌فردش توجه جهانیان را به سوی خود معطوف کرده است. این اقامتگاه در حال حاضر با نام (shimao wonderland intercontinental) شناخته می‌شود و القاب متعددی به آن داده‌اند، لقب‌هایی چون "بزرگترین هتل گودالی دنیا".

همانطور که از نام این مکان مشخص است، طراحی هتل به گونه‌ای‍ست که گویا در گودالی بزرگ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بیشتر با این هتل عجیب در چين آشنا خواهیم شد.

معرفی بزرگترین هتل گودالی جهان
این هتل 50 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. قرار بود در سال 2014 کار ساخت این اقامتگاه لوکس آغاز شود اما پروژه با تاخیر روبه‌رو شد و در نهایت در سال 2015 آغاز به کار کردند و مسئولان امیدوارند که تا پایان سال 2018 ساخت این هتل رویایی به اتمام برسد.

در حال حاضر ساختار اصلی هتل کامل شده است و طرح کلی اقامتگاه را پیاده‌سازی کرده‌اند. گفته می‌شود که قرار است این هتل گودالی 380 تا 400 اتاق داشته باشد. بزرگترین هتل گودالی دنیا 19 طبقه خواهد داشت و 2 طبقه -17 اتاق- آن زیر آب ساخته خواهند شد. دو طبقه‌ی زیرآبی این اقامتگاه سراسر از سنگ ساخته می‌شوند تا از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

جالب است بدانید که یک دریاچه‌ی مصنوعی بسیار بزرگ مقابل هتل ساخته‌اند تا چشم‌اندازی زیبا را برای ساکنان فراهم آورند. این استخر شکلی شبیه به حرف S انگلیسی خواهد داشت و هدف از ساخت آن زیباتر کردن محوطه‌ی هتل است. گذشته از تمامی ویژگی‌های خاص این هتل زیبا، نباید از یاد برد که فاصله‌ی کمی با پارک جنگلی و ملی شیشان و باغ گیاهشناسی چنشان دارد و این امکان را فراهم می‌آورد تا افرادی که برای گردش به این دو مکان مراجعه می‌کنند، شب را در این اقامتگاه بگذرانند.

با تمامی این توصیفات و خبرهایی که در رابطه با این هتل منحصربه‌فرد منتشر می‌شود، باید منتظر ماند و دید در نهایت چطور و چه زمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: لست سكند

2121

کلید واژه‌ها : گردشگری -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد در پروژه ملی مسکن ساخته شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: مجموع پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن دو میلیون و ۴۲۹ هزار عبور کرد و ۱۰ هزار و ۹۴ واحد مسکونی در ۱۰ استان کشور امروز تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مراسم واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در این جلسه در رابطه با روند ساخت و تأمین پروژه‌های مسکن گفت: سال جاری تعداد قابل توجهی از جلسات شورای عالی مسکن برگزار شد که با همراهی همه بخش‌ها شاهد رشد خوبی در این رابطه بودیم. هم در بخش تأمین مسکن و هم رفع بعضی از موانع پیش رو که موجب حل برخی مشکلات و اختلافات بین دستگاه‌ها شد.

وی افزود: در عملیات ساخت، رشد خوبی داشتیم و همکاری بانک‌ها نسبت به سال گذشته بهتر شد و همچنین همکاری نهادهای عمومی و مدیران استان‌ها بهبود یافت.

وزیر راه و شهرسازی در گزارشی در رابطه با پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن گفت: مجموع پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن دو میلیون و۴۲۹ هزار عبور کرد و ۱۰ هزار و ۹۴ واحد مسکونی در ۱۰ استان کشور امروز تحویل داده می‌شود.

در حال تکمیل…

کد خبر 736648

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خانه‌ای شگفت‌انگیز در صحرا که مثل جانوری وحشی کمین کرده است
  • (ویدئو) بزرگترین و متفاوت‌ترین آسانسور دنیا
  • «رادیا ویندرانر» بزرگترین هواپیمای ساخته شده در جهان+ عکس
  • بزرگ‌ترین هواپیمای جهان ساخته می‌شود + جزئیات
  • (تصاویر) «رادیا ویندرانر» بزرگترین هواپیمای ساخته‌شده در جهان
  • (عکس) «رادیا ویندرانر» بزرگترین هواپیمای ساخته شده در جهان
  • «رادیا ویندرانر» بزرگترین هواپیمای ساخته شده در جهان (+عکس)
  • «رادیا ویندرانر» بزرگترین هواپیمای ساخته شده در جهان
  • بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد در پروژه ملی مسکن ساخته شد
  • بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ واحد در پروژه ملی مسکن ساخته شد