Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تأکید بر اجرای قانون 90-10 در صورت فراهم بودن بستر و زیرساخت های مناسب، اظهار داشت بنده مثل آقای فتاحی به دنبال فرافکنی نیستم که بخواهم با کارهای پوپولیستی بر اجرای این طرح پافشاری کنم.

به گزارش وب سایت نود، در برنامه نود دوشنبه (2 مهر) امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال مهمان تلفنی بود و در خصوص حواشی مطرح شده در خصوص اجرای طرح 90-10 برای تماشاگران در دربی توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که انتقادهای شدیدی نسبت به رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران داشت، تنها فراهم نبودن بستر و آماده نبودن زیرساخت های لازم در ورزشگاه های کشور را علت عدم اجرای طرح 90-10 برای تماشاگران دانست. در ادامه صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال را می خوانید.

در حال حاضر اجرای این طرح امکانپذیر نیست

قبلاً هم موضع خود را اعلام کردم اما متأسفانه آقای فتاحی مسائلی را مطرح کردند که دور از واقعیت است. همه این طرح را قبول دارند و حق طبیعی و منطقی هر دو باشگاه است که از امتیاز میزبانی بهره مند شوند. این طرح را سازمان لیگ فوتبال پیشنهاد داده بود و در جلسه شورای تأمین استان مطرح شد که آقایان بهاروند و فتاحی هم حضور داشتند. در این جلسه اعضای شورای تأمین استان، به اتفاق با این طرح مخالفت کردند که دلایل آنها منطقی و بدیهی بود. از جمله دلایل آنها عدم وجود زیرساخت های مناسب برای اجرای این طرح بود، و اینکه آیا تفکیک واقعی بین تماشاگران آبی و قرمز امکانپذیر خواهد بود یا خیر، و .... بنابراین جلسه شورای تأمین در پایان به این نتیجه رسید که عملی کردن این طرح در حال حاضر امکانپذیر نیست و مقرر شد که هم در دیدار رفت و هم برگشت، جایگاه تماشاگران به صورت 50-50 بین دو تیم استقلال و پرسپولیس تفکیک شود. از این مسئله بسیار متعجبم که آقای فتاحی گفتند که من اعلام می کنم که آقای فتحی مخالف این طرح بودند.

دنبال عوام فریبی و کارهای پوپولیستی نیستم

در مورد این مسئله باید واقع بین باشیم؛ اگر بخواهیم با شیوه های پوپولیستی و عوام فریبانه رفتار کنیم، بنده می توانم هر روز مصاحبه کرده و بر اجرای طرح 90 -10 پافشاری کنم. اما باید واقعیت فوتبال و جامعه را پذیرفت و به این مسئله توجه کرد که آیا این امر شدنی است یا نه؟ صرف اینکه مصاحبه کنیم و هواداران را تحریک کرده و بخواهیم برای آنها حق ایجاد کنیم، منطقی به نظر نمی رسد. حتی خود آقای فتاحی و مسئولان سازمان لیگ فوتبال هم به این مسئله واقف بودند که این کار شدنی نیست. اگر قصد و اراده ای برای اجرای این وجود دارد، باید همه بسیج شده و با هم همکاری کنند؛ شرکت توسعه و تجهیز هم باید زیرساخت و بسترهای لازم را آماده کنند.

اصرار بر این طرح منطقی نیست

مقدمات اجرای این طرح آماده شده و مناقصه مربوط به آن برگزار شده است. گیت و دستگاه های لازم برای این طرح از خارج کشور خریداری شده و به زودی در مجموعه ورزشی آزادی نصب خواهد شد. پس از فراهم شدن بستر لازم برای این کار، هم تیم میزبان و هم مهمان در یک شرایط معقول، منطقی و طبق عرف تمام دنیا بازی های خود را انجام دهند. وقتی که انجام این کار شدنی نیست، بنابراین پافشاری بر اجرای آن منطقی نیست.

آقای فتاحی، دنبال چه می گردی!؟

آقای فتاحی، بنده یک سئوال دارم که شما دنبال چه چیزی هستید؟ آقای فتاحی علاوه بر اینکه فرافکنی می کند، حرف هایی می زند که به دور از واقعیت است. در خصوص دیدار سوپرجام باید بگویم که شورای تأمین مرجعی برای اعلام نتیجه سه بر صفر در دیدار سوپرجام نیست، و از سوی دیگر بحث بلیط فروشی مسابقات در صلاحیت شورای تأمین است. آقای فتاحی، شما وقتی بیمار می شوید، باید به بیمارستان مراجعه کنید. پس در خصوص دیدار سوپرجام، شورای تأمین صلاحیت اعلام نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس را نداشت اما تصمیم گیری در خصوص شرایط بلیط فروشی بازی در صلاحیت این شورا است.

نتیجه این طرح در بازی با تراکتورسازی چه بود؟

کدام مدیری است که دوست نداشته باشد که تیمش 80-90 هزار تماشاگر در ورزشگاه داشته باشد؟ آقای فتاحی شهرستانها را مثال می زنند؛ بحث شهرستان با تهران بسیار متفاوت است. در بازی تراکتورسازی که قرار بر اجرای طرح 90-10 بود، شما نتوانستید بلیط فروشی را بر اساس این تقسیم بندی انجام دهید. حدود بیست درصد از ظرفیت ورزشگاه را تماشاگران تراکتورسازی در اختیار داشتند، چندین نفر مجروح شدند، خسارت های زیادی به استادیوم وارد کردند. شما می توانید از مدیر مجموعه ورزشی آزادی، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و نیروی انتظامی بپرسید. از آقای گودرزی دبیر شورای تأمین هم سئوال کنید که آیا اجرای این طرح فقط به خاطر مخالفت بنده منتفی شد؛ خیر، اصلاً اینگونه نبود.

مثل آقای فتاحی دنبال فرافکنی نیستم

آقایان بهاروند و فتاحی درباره این طرح صحبت کرده و اظهار داشتند که این طرح طبق قانون است و من هم گفتم که زیرساخت های لازم برای اجرای آن فراهم نیست. همه دوستان با این طرح موافق هستند و بنده هم موافق آن هستم، صد درصد هم موافق هستم اما مثل آقای فتاحی به دنبال عوام فریبی، فرافکنی و کارهای پوپولیستی نیستم. حتی اگر بنده در جلسه شورای تأمین اصرار به اجرای این طرح داشتم و پافشاری می کردم، اما فرمانده یگان ویژه به صراحت اعلام کرد که مسئولیت امنیت را متقبل نخواهد شد. حال با این شرایط حتماً باید مصاحبه کنم و مثل آقای فتاحی فرافکنی کنم و بگویم به خاطر هواداران فهیم استقلال حتماً باید این طرح اجرا شود!؟

شما چه کاره هستی؛ سخنگوی شورای تأمین یا مدعی العموم!؟

آقای فتاحی، مگر شما سخنگوی شورای تأمین استان هستید؟ به شما چه ارتباطی دارد که فتحی مدیرعامل استقلال چه صحبتی کرده و چه نظری داشته است؟ این تیم بنده است شما به اینگونه رفتارها عادت کرده اید؛ عادت کرده اید قبل از بازی سوپرجام، برای آن رأی اعلام کنید، عادت کرده اید در خصوص جلسه شورای تأمین صحبت کنید. این کار در حیطه وظایف شما نیست؛ این وظیفه دکتر گودرزی است که اعلام کند که با برگزاری جلسه شورای تأمین، مقرر شد که شرایط تماشاگران دربی 50-50 خواهد بود. شما فقط مجری مصوبه شورای تأمین در این خصوص هستید نه غیر از آن.

لطفاً جایگاه خود را بدانید

آقای فتاحی، شما دوست بنده هستید و احترام خاصی برای شما قائل هستم. انسان باید جایگاه خود را بداند. اگر با شما تماس گرفتند و سئوال پرسیدند باید در این حد پاسخگو باشید که نظر شورای تأمین 50-50 است؛ اینکه توضیح بدهید اول فتحی صحبت کرد، یا آقای گرشاسبی حرف زد، ... مگر شما رکوردر هستی که تمام اتفاقات جلسه شورای تأمین را ضبط کنی؟

خانه از پای بست ویران است

آقای فردوسی پور، شما به نکته زیبایی در مورد وضعیت باشگاه داری در کشور اشاره کردید که خانه از پای بست ویران است. بنده به عنوان مسئول و مدیر باشگاه مسئولیت دارم و حاضر نیستم هیچ اتفاقی برای هواداران بیفتد و اگر به خاطر تصمیم نادرست بنده خدای نکرده حادثه ای رخ بدهد، اول بنده مسئول هستم. من دنبال عوام فریبی نیستم. البته باز هم تأکید می کنم که این تابو باید شکسته شود و این طرح اجرا شود. کار چندان دشواری هم نیست و ابتدا باید زیرساخت های آن فراهم شود. تمام دوستان ما در شورای تأمین استان هم همین نظر را داشتند و موافق اجرای این قانون بودند.

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی اختصاصی دربی ویژه عادل فردوسی پور برنامه نود گفتگو تلفنی امیرحسین فتحی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه تأسیسات، تأمین، تصفیه و خطوط انتقال آبفای استان به تشریح ابعاد پروژه تعویض شیرآلات رینگ غربی آبرسانی قم پرداخت و گفت: در این پروژه طی یک هفته عملیات شبانه‌روزی شیر پروانه‌ای ۱۴۰۰ میلی‌متر میدان نبوت، شیر‌های ورودی و خروجی فشارشکن نبوت، شیر پروانه‌ای ۱۰۰۰ میلی‌متر کشاورز شمالی تعویض و یک شیر پروانه‌ای نیز در حوالی میدان کشاورز نصب شد.

وی بهسازی و نوسازی شیرآلات فرسوده و جلوگیری از هدر رفت آب، مدیریت بهتر فشار شبکه و جلوگیری از افت فشار، مدیریت بهتر کیفیت آب شبکه و اجرای عدالت کیفی با ترکیب آب منابع مختلف و کاهش محدوده قطع آب در صورت بروز حوادث را از جمله اهداف اجرای این پروژه برشمرد و گفت: پیش از این اگر حادثه‌ای در این خط لوله رخ می‌داد شاهد قطع آب در مناطق ۲، ۳ و ۶ بودیم که با اجرای این پروژه قدرت مدیریت تأمین و توزیع آب در حوادث افزایش می‌یابد.

مجید خداداد با اشاره به اینکه ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر قم تحت پوشش این خط لوله آبرسانی هستند یادآور شد: تمام تلاش فنی و مهندسی خود را به کار بستیم تا با کوچکترین مشکل برای همشهریان ساکن در این مناطق این پروژه به اجرا برسد.

وی گفت:: پروژه تعویض شیرآلات رینگ غربی قم طی ۷ روز کار شبانه‌روزی اکیپ‌های شرکت آب و فاضلاب استان و با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۵ میلیارد ریال به اجرا رسید.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود
  • تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی+ فیلم
  • لزوم بازنگری برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد در استان تهران
  • اجرای بخش مهمی از مصوبات طرح عمرانی منطقه پنج پیش از شروع تابستان
  • آیت الله مسعودی خمینی: برخوردها در موضوع حجاب اخلاقی باشد نه تازیانه ای /دولت باید با زبان «بفرما» با زنان صحبت کند