Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:32:09 GMT

اولین گوشی با دو نمایشگر در TENNA رؤیت شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۶۱۵۸

اولین گوشی با دو نمایشگر در TENNA رؤیت شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی نوبیا تجربه چندین ساله در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند دارد. گوشی‌های سابق این شرکت از جمله گوشی گیمینگ آن‌ها، Red Magic و نسخه ونگوگ Z18 این تجربه را ثابت می‌کند. خبرهای جدید به گوش می‌رسید که این کمپانی قصد دارد دوباره با تولید یک گوشی دیگر انقلابی به پا کند و همه چیز را به نفع خود بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی جدید در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که این نکته را ثابت می‌کند.

ویدئوی تازه منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که گوشی Nubia Z18S در رسانه TENNA رؤیت شده است و ثابت می‌کند که این گوشی تجربه افراد جامعه را به روندی جدید منتقل می‌کند. این گوشی دارای دو نمایشگر خواهد بود که دومین صفحه نمایش آن در پشت گوشی خواهد بود.

بر اساس اطلاعات لو رفته در TENNA، نوبیا برای دستگاهی با شماره مدل NX616J یک نمایشگر از جنس OLED در نظر گرفته است. این اولین دستگاهی خواهد بود که دو نمایشگر دارد و از E-Ink استفاده نکرده است. یکی از این نمایشگرهای این گوشی LCD به اندازه 6.26 اینچ با رزولوشن 1080x2280 است و دیگر نمایشگر روی آن 5.1 اینچی با رزولوشن 720x1520 پیکسل و از جنس OLED است. این نمایشگرها هر دو از لحاظ مورد استفاده قرار گرفتن کاملا مفید هستند.

با وجود اندازه‌هایی که رسانه TENNA منتشر کرده است مشخص شده که Z18S یک گوشی سنگین و بزرگ خواهد بود چرا که 178 گرم وزن دارد و اندازه‌های آن 154.1x73.3x8.65 میلیمتر است البته این نقطه ضعف به حساب نمی‌آید چرا که یک قطعه سخت‌افزاری نسبت به دیگر گوشی‌ها بیشتر دارد. با توجه به وجود دو نمایشگر در این گوشی باید انتظار داشت که باتری بزرگی را در این گوشی ببینیم که اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد ظرفیت باتری Z18S به 3800 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.

بر اساس این گزارش، این گوشی یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت پردازش 2.649 گیگاهرتز خواهد داشت که به احتمال زیادچیپست آن Snapdragon 845 خواهد بود. این دستگاه با دو حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی و دو نوع حافظه داخلی به ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی تولید می‌شوند. اینگونه که به نظر می‌رسد و شواهد نشان می‌دهند، امکان اضافه کردن حافظه خارجی به این گوشی وجود ندارد. سیستم عامل Z18S به انتخاب سازندگان آن اندروید 8.1 Oreo است.

گفتنی است، هنوز اختلافاتی در مشخصات لو رفته Z18S در TENNA و ویدئوی منتشر شده از آن وجود دارد اما ویدئو نشان می‌دهد که این گوشی دارای دوربین دوگانه در پشت خود است در حالی که در اطلاعات لو رفته دیده می‌شود این گوشی دارای یک دوربین با قدرت 24 مگاپیکسل ست و سلفی آن 16 مگاپیکسل خواهد بود.

در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشر شده از این گوشی را در دستان شخصی که در TENNA کار می‌کند، مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

هنوز باید منتظر شرکت نوبیا بمانیم تا تصاویر و اطلاعات رسمی این گوشی را در اختیار قرار دهد و یا آن را به صورت رسمی معرفی کند.

بیشتر بخوانید: تیزر جدید Galaxy Note 9 منتشر شد +فیلم

انتهای پیام/

نوبیا اولین گوشی با دو نمایشگر را تولید خواهد کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!

ایتنا - در سال ۲۰۲۳، تحقیقات نشان داد که آمریکایی‌ها ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند. نزدیک به ۹۰ درصد از این افراد در ۱۰ دقیقه اول پس از بیدار شدن، گوشی خود را چک می‌کنند. حدود ۷۵ درصد از مردم گفتند که وقتی در دستشویی هستند نیز تلفن خود را چک می‌کنند.
چک کردن تلفن همراه را می‌توان اعتیادی دانست که بسیاری از افراد را اسیر خود کرده است. بسیاری از گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش ۴ تا ۵ اینچی، بیشتر فعالیت‌های روزمره زندگی ما را در اختیار دارند. از برنامه‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و تیک‌تاک که به ما کمک می‌کنند با دیگران در ارتباط باشیم، تا برنامه‌های مرتبط با کار مانند گوگل، مایکروسافت و زوم که ارتباط‌‌مان با دنیای بیرون را حفظ می‌کنند.

به گزارش ایتنا، ما ساعت‌های زنگ‌دار را برای بیدار شدن یا دفترچه یادداشت برای نگارش را کنار گذاشته‌ایم. وقتی یک گوشی هوشمند جدید دریافت می‌کنیم، این برنامه‌ها از پیش در رابط کاربری آن تعبیه شده‌اند. وابستگی ما به گوشی‌های هوشمند در دهه گذشته نیز به طور تصاعدی افزایش یافته است.

در سال ۲۰۲۳، تحقیقات نشان داد که آمریکایی‌ها ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند. نزدیک به ۹۰ درصد از این افراد در ۱۰ دقیقه اول پس از بیدار شدن، گوشی خود را چک می‌کنند. حدود ۷۵ درصد از مردم گفتند که وقتی در دستشویی هستند نیز تلفن خود را چک می‌کنند. حداقل ۶۰ درصد از افراد شرکت کننده در این مطالعه اعتراف کردند که شب‌ها با تلفن خود می‌خوابند. بر اساس نتایج Reviews.org، حدود ۵۷ درصد از پاسخ دهندگان اذعان کردند که به این دستگاه‌ها معتاد هستند.

 

آیا شما نیز اینطور هستید؟ چند راه وجود دارد که می‌توانید از وابستگی خود به تلفن همراه کم کنید.
کیم کوماندو، از نگارندگان USA TODAY Tech راه‌هایی برای جدا شدن از دستگاه‌هایتان به اشتراک می‌گذارد. کیم کوماندو در ستونی برای USA TODAY  نوشت که افرادی که به گوشی‌های هوشمند خود وابسته هستند باید زمان نمایشگر را به نصف کاهش دهند. برخی از راه‌حل‌های او شامل موارد زیر است:
  نوتیفیکیشن (اعلان‌ها)
کوماندو به کاربران پیشنهاد می‌کند که به جای دویدن برای برداشتن تلفن خود هر بار که صدای اعلانی می‌دهد، گوشی خود را در آخر هفته و تعطیلات روی «مزاحم نشوید» قرار دهند تا با افرادی که برایشان مهم هستند وقت بگذرانند.
  زمان صفحه نمایش خود را محدود کنید
اگر «مزاحم نشوید» کمکی نکرد، می‌توانید از تلفنتان بخواهید میزان استفاده شما را برایتان نظارت کند.
با عملکرد Screen Time در تنظیمات آیفون و برنامه Digital Well-Being در اندروید، کاربران گوشی‌های هوشمند می‌توانند محدودیت‌های زمانی را برای برنامه‌هایی که بیشتر استفاده می‌کنند تعیین کنند تا مدت زمان صرف شده روی آن، در روز را کاهش دهند. این برنامه‌ها همچنین یک عملکرد قفل ایجاد می‌کنند که شما را از استفاده از برنامه تا روز بعد منع می‌کند.
 

دیگر خبرها

  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!