Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@04:03:24 GMT

درگیری فتحی و فتاحی در برنامه زنده

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۶۳۵۵

درگیری فتحی و فتاحی در برنامه زنده

مدیرعامل باشگاه استقلال و رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ پشت خط برنامه نود آمدند.

به گزارش صدای ایران به نقل از خبر آنلاین، بحث داغ نحوه حضور تماشاگران در استادیوم برای بازی دربی روز پنجشنبه سوژه برنامه نود بود که در همین راستا امیرحسین فتحی،مدیرعامل باشگاه استقلال و سعید فتاحی،رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ پشت خط تلفنی این برنامه آمدند و در خصوص این مسئله صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتحی در ابتدا گفت: متاسفانه آقای فتاحی مطالبی را اعلام کرده اند که دور از واقعیت است. بحث 90-10 یک بحث منطقی است که در فوتبال جهان وجود دارد. این پیشنهاد در شورای تامین مطرح شد و تمام اعضا بنا به دلایلی مثل عدم وجود زیرساخت و عدم امکان تفکیک طرفداران، با این پیشنهاد مخالفت کردند.
من اگر می خواستم پوپولیستی و عوام فریبانه برخورد کنم، باید هوادارم را تحریک می کردم که باید 90 درصد استادیوم در اختیار ما باشد اما آیا واقعا چنین امکانی وجود دارد؟ ما باید واقع بین باشیم.
سپس فتاحی وارد بحث شد و در پاسخ به مدیرعامل استقلال گفت: قانون 90-10 برای باشگاه ها است نه سازمان لیگ. در جلسه شورای تامین ما اعلام کردیم طبق قانون و به دلیل تصویب شورای امنیت ورزش باید این مسئله اجرا شود. اما مدیرعامل استقلال اعلام کرد که چون زیرساخت آماده نیست ما با 50-50 موافقیم. کدام زیرساخت آماده نیست؟ مگر در استادیوم پارس جنوبی و نساجی که تماشاگران به صورت 90-10 می نشینند زیرساخت آماده است؟ اصلا همه اعضای شورای تامین مخالف، آقای فتحی چرا به عنوان مدیرعامل استقلال از حق تیمش کوتاه آمد؟
فتحی در پایان گفت: نیروی انتظامی رسما اعلام کرد که ما امنیت شرایط 90-10 را تقبل نمی کنیم. این صحبت به چه معناست؟ اگر خون از دماغ کسی بیاید من به عنوان اولین نفر مسئول هستم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نود فتحی فتاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار اعضای شورای عالی مدیریت مردمی فرهنگی بوشهر اظهار داشت: متأسفانه زیر ساخت‌های استان از منظر فرهنگی نبوده، بلکه زیرساخت‌هایی برای توسعه رفاه اجتماعی و گردشگری بوده است. بنابراین حسب آمایشی که وجود دارد مراکز و مکان‌هایی مشخص و طرحی با کمک مشاورین در کنار ساحل برنامه ریزی و تمامی زیر ساخت‌ها فراهم شود.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: چادر زدن در عرض ساحل و پارک‌ها مشکل ساز است، بنابراین کمپ‌هایی با استانداردهای لازم برنامه ریزی شود که دارای امکانات باشد، لذا با توجه به فرصتی که تا پایان سال وجود این کار را از اکنون شروع شود تا زمان عید این امکانات آماده باشد.

وی در کنار هم بودن و قرارگاه بودن را به بسیار مهم عنوان کرد بیان داشت: کارها آسیب شناسی شود و بر اساس برنامه ریزی رفع آسیب صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری پیشنهاد تدوین تقویم برای قرارگاه مردمی فرهنگی با در نظر گرفتن مناسبت‌ها را مطرح کرد و عنوان داشت: این کار کمک می‌کند که کارها با برنامه ریزی و منسجم انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توجه به حوزه رسانه ابراز داشت: جنگ رسانه نیازمند دانش، سرعت عمل و دیپلماسی است که کار با رسانه به چه شکل انجام شود. فعالیت‌های خوبی در عرصه فرهنگی به ویژه در کنار ساحل انجام شده اما بازتاب رسانه‌ای نداشته است. همچنین رشد تحلیل گری و دیپلماسی رسانه‌ای باید صورت گیرد.

وی بر هم پوشانی و حمایت از یکدیگر تاکید کرد و ابراز داشت: این قرارگاه یک پیکر است و با حمایت از هم اجازه ندهید قرارگاه تضعیف شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر بیان داشت: همه باید به این قرارگاه کمک کنند، این قرارگاه‌ها باید چارچوب را حفظ کنند، و مسئولان پاسخگوی مطالبات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشنهاد داد: طومار و راهپیمایی در حمایت از عفاف و حجاب برنامه ریزی، طراحی و برگزار شود.

کد خبر 6087475

دیگر خبرها

  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • 5 پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!