Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:39:16 GMT

رفتار بی‌شرمانه پرستاران با بیمار سالخورده! +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۶۳۸۷

رفتار بی‌شرمانه پرستاران با بیمار سالخورده! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار بی شرمانه دو پرستار استرالیایی را با یک بیمار سالخورده در یکی از آسایشگاهای سالمندان این کشور به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود یکی از پرستاران سر این زن 92 ساله را با دست خود فشار می دهد با گرفتن موهایش تلاش می کند او را با زور روی تختش بخواباند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جین رابینز در حالی که تلاش می کند در مقابل آنها مقاومت کند به پرستاران می گوید : " موی مرا نکشید." این زن که دچار بیماری زوال عقل و همچنین شکستگی استخوان پا شده بود در آسایشگاهی در شهر پرت واقع در ایالت استرالیای غربی نگهداری می شد. او در سال 2016 طی یک حادثه در این آسایشگاه دچار شکستگی پا شده بود.

پسر این زن هنگامی که به کبودی های بدن مادرش و گریه های بی دلیل او مشکوک شد اقدام به نصب یک دوربین مخفی در اتاقش گرفت. یکی از صحنه های ضبط شده مادر او را در حالی که به مدت 20 دقیقه روی زمین افتاده بود نشان می داد. در این فیلم سپس پرستاران در حالی که او را روی تخت قرار داده بودند با گرفتن موها و فشار دادن سرش تلاش می کردند تا این زن را روی تخت بخوابانند. این زن سالخورده در مقابل پرستاران که می خندیدند سعی می کرد تا از خود دفاع کند.

او در این خصوص گفت : " مادرم درد زیادی می کشید. او با استفاده از دست هایش تلاش می کرد از خودش مراقبت کند. آنها پای مادرم را در حالی که شکسته بود پرت می کردند. او مورد سوء استفاده قرار گرفته بود. اینها اتفاقاتی بود که برای مادرم رخ داد و من آنها را به پلیس منتقل کردم."

پسر این زن مدیر آسایشگاه " موریسون لودج" را در جریان حادثه قرار داد و او نیز پلیس پرت را از وقوع این حادثه مطلع کرد. اما یکی از پرستاران که با اتهام 12 جرم روبرو بود توانستند از همه آنها تبرئه شد. "مجیستریت اسمیت" در داگاه در توجیه رفتار بی شرمانه خود گفت که نگهداری یک سالمند از یک کودک سخت تر است. او گفت اگر کودکی از چیزی شکایت داشته باشد مقداری زور برای آرام کردنش نیاز است اما نه زیاد. اما اگر پافشاری کرد نیاز به استفاده از زور بیشتری است."

گفتنی است؛ این حادثه در حالی خبرساز می شود که چند هفته پیش نیز رفتار بی شرمانه یکی دیگر از پرستاران استرالیایی با یک مرد سالخورده مبتلا به آلزایمر خبرساز شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دوربین مدار بسته دست پرستاران شیطان صفت را رو کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استرالیایی وحشتناک ترین ها حوادث پرستار سالخورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باران برزه کار با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران هموفیلی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمار‌های تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید. برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد، ۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم. برزه کار با اشاره به آمار‌های بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شد. مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد. وی از هدفگذاری‌های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک‌های حمایتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • ببینید | تصاویر ضبط شده از تله مرگبار پلیس آمریکا برای یک بیمار جنسی